Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt site.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi har ved iMezzo lanceret nyt site, og vil nu gerne bede om jeres feedback på SEO, design osv.

Siden er http://www.billigt-bornetoj.dk 

- Hvad syntes i om siden?

- Er SEO ordenligt sat op?

- Hvad kan i lide? / Hvad kan i knap så godt lide?

- OSV.

Tak på forhånd!

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:21

flere sider siger den ikke findes i kategorierne på din side sutsko , sandaler med mere 

om jer siden hvem er forfatter bag denne her side mangler der på siden

der mangler et feed logo så det er nemt og hurtigt at abonner på indlæg fra din siden af http://www.billigt-bornetoj.dk/feed/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:24

Mikael christiansen:
flere sider siger den ikke findes i kategorierne på din side sutsko , sandaler med mere 

Skyldes der ikke er produkter i kategorierne. Kommer så hurtigt som muligt, der arbejdes på højtryk.

Mikael christiansen:
om jer siden hvem er forfatter bag denne her side mangler der på siden

Har du ret i. Bliver sat op snart.

Mikael christiansen:
der mangler et feed logo så det er nemt og hurtigt at abonner på indlæg fra din siden af http://www.billigt-bornetoj.dk/feed/

Tror du målgruppen (forældre) vil bruge sådan noget?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

Kevin Hansen:

Mikael christiansen:

Tror du målgruppen (forældre) vil bruge sådan noget?

Det vil aldrig skade med et lille logo på siden især vis du bloggen super godt , som det uden tvivl vil komme på siden mange gode artikler på siden som man simpelthen vil læse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:00
Jeg havde "på en smart måde" smidt en købe-knap "dvs. Link til smartguy-knap" ude i kategorien også... :)

- på den måde sparer du en del besøgende for et klik, før de kan springe videre til smartguy... Husk at vejen til en konvertering skal hvor det er muligt, gøres så nemt og kort for dine besøgende som muligt...! :)

Vh, Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:08

Mehmet Aslan:
Jeg havde "på en smart måde" smidt en købe-knap "dvs. Link til smartguy-knap" ude i kategorien også... :)

Forstår jeg ikke helt. Bare en tilfældig køb her knap i sidebaren ville da være underligt?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:13
Det ville det når du skriver det på den måde! :)

Du kan udefra alle produkterne i kategorien lave to knapper..En grøn købe-knap som linker til smartguy, og en blå læs-mere-knap som linker dybere ind til produktet på din hjemmeside...? :)

- Det vil også se bedre ud synes jeg...

Vh, Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:32

Hvordan vil du lave det i wordpress? Kender du nogle plugins eller lignende.

Og har du evt. et sted jeg kan se eksempel på dette?

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:39
Jeg kan lige se imorgen om sådan et plugin kan findes :) ellers kan det være at det skal plottes ind manuelt? Eller ultimativt udvikles til dig... Jeg kender en der kan gøre det billigt måske :)

Et eksempel? Tja, du kan tjekke mit wepshop ud? Ecig-online.dk - Det er lige på nippen til at gå online... Men derinde kan du se at man både fra kategorien og inde på produktet kan tilføje ting til kurven.... :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:17

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)