Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på artikler søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Jeg har brug for et tilbud på 1 artikel á 500+ ord og 2 artikler á 300+ ord. De skal være 100% unikke. 

Jeg skal bruge 15 artikler i alt(5 artikler á 500 ord og 10 artikler á 300 ord), men da der kun er 5 forskellige emner, synes jeg det mest sikre ville være at få 5 forskellige skribenter til at skrive 3 artikler hver.

Så derfor må i skriveglade skribenter gerne fremsende tilbud på hvor billigt I kan skrive 1 artikel á mindst 500 ord, og 2 artikler af mindst 300 ord.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 19:05

Hej jeg vil meget gerne skive disse artikler for dig.

Min pris er 350,-

150 for 1 artikel på 500+

og 200 for 2 artikler på 300+

Stil gerne spørgsmål

-Ronnie Gejl.

Tilmeldt 30. Jun 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Tekstforfatter Skrevet kl. 20:58

Hejsa.

Jeg kan skrive de 3 artikler for 330,- :) 

vh. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:32

Du kan bestille alle artiklerne hos mig.
Jeg fordeler dem ud til adskillige skribenter, så du ikke selv behøver holde styr på den del.

300 ord koster 180 kr.

500 ord koster 295 kr.

Priser er opgivet ex. moms.

Alle skribenter har bestået en test og arbejder under min supervision.

Venlig hilsen

Hans 

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 22:09

Jamesbradbury:

Hej aminoer. 

Jeg har brug for et tilbud på 1 artikel á 500+ ord og 2 artikler á 300+ ord. De skal være 100% unikke. 

Jeg skal bruge 15 artikler i alt(5 artikler á 500 ord og 10 artikler á 300 ord), men da der kun er 5 forskellige emner, synes jeg det mest sikre ville være at få 5 forskellige skribenter til at skrive 3 artikler hver.

Så derfor må i skriveglade skribenter gerne fremsende tilbud på hvor billigt I kan skrive 1 artikel á mindst 500 ord, og 2 artikler af mindst 300 ord.

Kære Jamesbradbury

CloudWriter.dk har på nuværende tidspunkt over 100 dygtige freelanceskribenter, som er klar til at skrive for dig igennem CloudWriter's platform. CloudWriter tilbyder i øjeblikket tre forskellige niveauer, som passer til tre forskellige typer indhold. Du kan læse mere om vores niveauer og priser her

Du har desuden 100% tilfredshedsgaranti:-)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 22:20

Tekstspot.dk kan levere alle dine artikler, jeg deler dem ud til 5 forskellige skribenter, der allesammen er Journalist uddannet, eller journalist studerende.

Vores priser er

180 kr for 300 ord

280 kr for 500 ord

Du kan læse mere på vores hjemmeside tekstspot.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 22:34

Hej James, 

Du skal være velkommen til at kigge forbi: http://Jegskriverfordig.dk/priser - vi leverer typisk samme dag, som du bestiller. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ham her vil jeg gerne anbefale! 

Jeg har fået skrevet rigtig mange tekster rundt omkring, typisk de billige løsninger. Men for nyligt købte jeg en del tekst af Tekstspot og det er helt vildt så meget forskel der er på tekst.

Så selvom priserne måske er lidt dyre end de billigste, så får du sindsygt meget ekstra værdi for pengene.

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:

Tekstspot.dk kan levere alle dine artikler, jeg deler dem ud til 5 forskellige skribenter, der allesammen er Journalist uddannet, eller journalist studerende.

Vores priser er

180 kr for 300 ord

280 kr for 500 ord

Du kan læse mere på vores hjemmeside tekstspot.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)