Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsmetoder til ny webshop???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale kombinationen epay/SEB 

Ventetiden hos Teller var oprindelig grunden til at jeg i sin tid undersøgte alternativer - der gik ca 3 uger med oprettelse hos SEB dengang, men det kan være det er kortere eller længere tid nu, men måske værd at tjekke ud

Bruger selv epay/SEB i Jivana's webshop med økologisk hudpleje og makeup og er meget tilfreds.

Eneste  minus ved at bruge andet end Teller er det kun er visa/dankort der kan indløses (og ikke "rene" dankort), men den del udgør < 5% sidst jeg så tal på det.

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:47

Er det ikke muligt at få en aftale hurtigt igennem ved Nets ved at betale lidt ekstra for det?

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:38

Jeg har prøvet både Paypal og Moneybookers, Paypal er jo de største og det er nemt at sætte og bruge, så de nok de bedste. Men det er i realiteten meget dyrere end Nets, så det kan kun betale sig hvis du sælger små mængder.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:50

Jeg kan anbefale Ewire. Det har jeg fået sat op til min første webshop, hvor vi sælger kvalitets ure. Nem oprettelse og nem adgang, også for en rookie som mig. :)

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 20:17

Tak for hjælpen allesammen.
Vi vil helt klart starte ud med ewire også tager vi en vurdering af NETS/ePay senere hen.

Vi benytter i dag NETS/ePay løsningen på vores webshop http://produkt-guiden.dk
Så den er vi også godt bekendt med :-)

Endnu engang tak til alle.

Dbh.
Mads Hvejsel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)