Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping udenfor eu - hvad med told?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer jeg har brug for vejledning.

Jeg har søgt og søgt og kan ikke finde et entydigt svar på hvem der står med toldregningen, når en kunde køber en vare i min butik, der fungerer som dropship. De fleste varer dropshippes indenfor for EU men jeg ønsker også at have vare til salg der sendes fra USA. Jeg vil helst ikke at min kunde får en toldafgift efter modtagelse så derfor spørger jeg:

Hvem får toldregningen? Mig (sælger) eller kunden (køber)

Det skal lige tilføjes at min leverandør sætter mit label på pakken med mine virksomhedsoplysninger.

Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd mange tak.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 13:35

Det gør modtageren, dvs din kunde. Der er mange tråde herinde om dropshipping, led efter dem. Det korte svar er: Dropshipping fra ikke-EU-lande holder ikke.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:37

Mange tak Kirsten. Jeg har skam søgt men ingen af de andre tråde har givet mig det præcise svar du lige gav (måske jeg ikke har søgt grundigt nok)

Anyway mange tak. Må bare bestille det hjem på lager så.

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 09:51

Hej, Hvis du fragter dine varer hjem fra USA med SHOPUSA.com så vil din modtager ikke få nogen ekstra regning på hverken, told, moms eller andre afgifter. Hos SHOPUSA er fragtprisen inklusive told og moms og vi kan lave en told og moms faktura til dig du kan anvende i dit selskab

Du må meget gerne kontakte os direkte. 

Venlig hilsen 

Michael 

SHOPUSA.com

dk@shopusa.com

+ 45 70 34 50 36

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)