Nyt design på Aarhus Innovation - Hvad nu?
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Hej Aminoer
Aarhus Innovation's hjemmeside har efterhånden fået rigtig mange gode artikler, samt rigtig mange besøgende . Det er nu tid til at udarbejde nyt design til siden, så der bliver plads til noget mere indhold, og dertil skal jeg bruge Jeres hjælp.
Jeg vil gerne vide, hvilke ting I synes der kunne gøres bedre på siden, og hvilke funktioner der skal være på den nye side. Alle kommentarer og idéer er velkomne.
Takker på forhånd mange gange for Jeres fantastiske hjælp :)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
social medier på siden savner jeg google plus og twitter er en god ide også på forsiden
klart jeg ville sætte mit cvr nummer på siden og adressen dette ville klart styrke sidens troværdighed
den lyse grønne tekst er ekstrem svær at læse udenfor få en mere mørk farve der ved gæste siger
øverste menuen der ville hvid klart være lettere at se da farven er lidt mørk der især når man sider udenfor
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fedest, tak Mikael. Det er noteret.
Svar
Fra 8000 Aarhus C
Tilmeldt 25. May 12
Byens Spiseguide
Skrevet
06-10-2012 kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Hej Anders
Jeg synes det er et flot design - stor ros. Dog er den grønne skrifttype ikke helt så let at læse på en skærm. Ellers har jeg kun ros
Vh Kristian
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Jeg takker mange gange for din ros, Kristian. Tak for det.
Jeg er dog klar over, at den grønne skrifttype er svær at læse, så det bliver der taget højde for på den nye side.
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Jeg har en situation med toppen, hvor menuen og logoet skal være. Jeg er lidt i tvivl om, hvordan det bedst vil tage sig ud på en hjemmeside .
Skal menuen være ud for logoet, placeret nederst eller ud for logoet og placeres i midten?
Svar
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Nogen der vil komme med et bud?
Svar