Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Groupon - Godt eller Skidt?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Har snak med Groupon som vil have os til at lave DEALS med dem. Er dog lidt skeptisk og ville høre jeres erfaringer. De får voldsomt dårlige anmeldelser af forbrugerne på Trustpilot, og kan ikke rigtig hitte hoved/hale på hvor troværdigt det hele er.

Er godt klar over at Groupon er et stort internationalt firmaet, men det betyder langt fra at de er gode samarbejdspartnere, eller at de kan flytte varer.

Er der nogen som har samarbejdet med dem, som kan dele deres erfaringer?

Har fundet et par tråde herinde, men de er alle fra 2011, hvor de umiddelbart startede herhjemme. Så ville gerne have nogle up-to date oplysninger.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:59

Hej! Jeg har rigtig gode erfaringer med at sælge produkter gennem Groupon, hvor de klart kan anbefales. Dog har jeg hørt rigtig mange dårlige historier om dem, hvis man sælger services - såsom hårklip, mad osv...

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Fra  Webcph.dk Skrevet kl. 15:39

Hejsa,

Hvorfor hører du ikke rundt på nogle afde andre sider, der findes, hvis du er i tvivl om Groupon. Du kan se alle sammen her: http://da.bownty.com 

Så kan det også være, at du kan få en bedre pris. 

Mvh
Jeff Beekhuis

Twenty Online Marketing 

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 16:35

Groupon er genialt koncept for forbrugeren. Har kun haft med dem at gøre i USA hvor massen er der til at benytte dem effektivt.

Kender ikke deres krav i DK, men hvis du har margin til at give de rabatter der skal til så kan du flytte store mændger såfremt massen er der.

Men så er det op til dig at beslutte om du vil sælge 100 stk til halv pris eller forsøge at sælge 50 stk til fuld pris. Det gode er jo at du får "gratis" reklame da de jo har en volumen der får mange til at se dit produkt.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:22

Jeg har benyttet mig af sweetdeal 2 gange med vinduespolering.

Selve samarbejdet med dem har været helt kanon og lige til, men forbrugerne igennem siden.. det er en anden snak

Der har været en del den vej igennem der alle forventer man kan komme 5 min efter de ringer, brokker sig en del og bare generelt ting der r i vejen.

Jeg var heldig at få et par faste kunder i starten, men de har så efterfølgende ringet og meldt fra igen, vil tro folk kun udnytter tilbudet og vil have alt til det halve, at de så siger ja til tilbud efterfølgende er for mit vedkommende grundet de lidt følger sig forpligtede..

Men det giver lidt penge på kontoen og du får dit navn ud :)

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 15:36

Mange tak for alle svarene!

Ifht. kunderne der kommer igennem, er det for os heldigvis fysiske produkter så vi skal ikke bekymre os om meget andet end at have varen på lager.

Det vigtige for mig var erfaringer med selve samarbejdet med dem (Groupon).

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De forbrugere som benytter sig af disse sites, kommer I aldrig til at tjene penge på. Det er vanvittig dyr markedsføring, og lav pris skaber ikke tilbagevendende kunder, desværre. Find hellere noget, der gør jeres butik anderledes end jeres konkurrenter, og gerne noget som rammer lige ind i jeres kunders hjerte. Spørg hellere jeres kunder om noget, i stedet for at afprøve forskellige koncepter, der koster jer dyrt. Der er nok en grund til at ordsproget, "Det koster ikke noget at spørge", er blevet til.

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:38

Jeg har lige fået slettet mit tidligere indlæg om groupon, som man kan checke ved at google groupon klage, og er det ikke nok kan man fortsætte i andre lande, hvort forbrugerstyrelsen og tv har haft dem under lup, begrundelsen for at slette mit indlæg, var at det er et positivt site,

Som jeg ser det, er den positive linie ensbetydende med at man kun kan fortælle folk der spørger om andres erfaringer med firmaer, at de er gode. Hvis man nævner bedrageri, eller at firmaet er så groft, at det havner i tv, er det ikke ok. Så amino...... god vind med jeres jatak til udelukkende positiv omtale af bedragere, og lad os se om de folk der ikke modtager advarsler , og evt. derved bliver ofre selv, ikke bliver knotne på jer? (link til søgeresultaterne på "groupon klage") https://www.google.dk/#hl=da&sclient=psy-ab&q=groupon+klage&oq=groupon+klage&gs_l=hp.12..0j0i30j0i8i30.390.625.1.14687.2.1.0.0.0.0.3000.5234.9-2.2.0...0.0...1c.1.suoTTbW7U-U&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.&fp=809875ab9aa36349&bpcl=36601534&biw=1280&bih=592 døm selv

Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:41

Iøvrigt har min bank Jyske bank været så flinke at tilbagebetale mig de penge som groupon har beholdt, uden at jeg har fået leveret min vare.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)