Jeg skal være ærlig og sige at designet er meget gammeldags.
I mine øjne ville din virksomhed være bedre stillet med f.eks. en wordpress i et moderne design.
Husk på: at en hjemmeside er markedsføring og ofte det første indtryk potentielle nye kunder får af din virksomhed.
Jeg foreslår wordpress, da du så ikke er afhængig af en bestemt host/leverandør, og du kan købe flotte design til små penge. Der ud over er wordpress nemt at bruge, så du selv kan tilpasse indholdet.
Jeg må give de andre ret. Der gik ikke længe før jeg ikke kunne holde ud at se på designet længere. Det er virkelig kedeligt og giver absolut ikke én lyst til at studere websitet nærmere.
- Wordpress er en genial løsning, eller i det mindste få en prof. webdesigner til at kigge på det.
Udover det, synes jeg at det er meget dystre og mørke farver, og det vil hjælpe at prøve med noget lyst :-) Bare min holdning.
Jeg vil også slutte mig til den skare, der anbefaler, at du benytter Wordpress i stedet for Bricksite :) Designet halter nok desværre for meget og skræmmer besøgende væk...
Din side signalerer i den grad, at du er inkompetent og uprofessionel.
Det er godt nok hårde ord!
Konstruktiv kritik med løsningsforslag = kritik på den gode måde.
Der er ingen grund til at skræmme folk væk.
Bevares.
Siden er smadderfin, trådstarter. Sæt dig ned og vent, så kommer kunderne væltende!
...
Jeg giver lige præcis konstruktiv kritik. Sproget ER håbløst. Siden ER ualmindelig grim og umoderne. Helhedsindtrykket ER, at trådstarter er inkompetent og uprofessionel.
Jeg ved ikke med dig, men hvis jeg fx skal ansætte en økonomichef, så forventer jeg altså, at han kan stave til sin titel.
For at spare dig for at læse mellem linjerne, får du her mine konstruktive løsningsforslag skåret ud i pap.
1: Køb en ny hjemmeside. Du har ikke evnerne til at lave den selv. 2: Køb tekster. Du har ikke evnerne til at skrive dem selv.
Hvis trådstarter vil stryges med hårene og have at vide, at det hele er godt, kan han jo passende poste på Arto. Jeg forbeholder mig altså retten til rent faktisk at prøve at hjælpe folk her - det er trods alt et forum for voksne mennesker, der må formodes at kunne tåle at høre tingene, som de er.
Siden er smadderfin, trådstarter. Sæt dig ned og vent, så kommer kunderne væltende!
...
Jeg giver lige præcis konstruktiv kritik. Sproget ER håbløst. Siden ER ualmindelig grim og umoderne. Helhedsindtrykket ER, at trådstarter er inkompetent og uprofessionel.
Jeg ved ikke med dig, men hvis jeg fx skal ansætte en økonomichef, så forventer jeg altså, at han kan stave til sin titel.
For at spare dig for at læse mellem linjerne, får du her mine konstruktive løsningsforslag skåret ud i pap.
1: Køb en ny hjemmeside. Du har ikke evnerne til at lave den selv. 2: Køb tekster. Du har ikke evnerne til at skrive dem selv.
Hvis trådstarter vil stryges med hårene og have at vide, at det hele er godt, kan han jo passende poste på Arto. Jeg forbeholder mig altså retten til rent faktisk at prøve at hjælpe folk her - det er trods alt et forum for voksne mennesker, der må formodes at kunne tåle at høre tingene, som de er.
Det er jo åbentlyst at trådstarter ikke har meget erfaring med hjemmesider, og så kan man jo godt skrive det på en pæn måde.
Jakob! Jeg kan ikke lige se hvor jeg kan give dig 5 stjerner - hvis jeg kunne det fra mobil-versionen af Amino, så havde du fået det...! :) respekt...!
Vh, Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.