Hej Aminoer Er blevet færdig med bogen SEO-Lex som i øvrigt var fantastisk. Sidder og skal i gang med at implementere nogen af de ting der står i den og har et problem med forståelsen om intern opbygning/link. |
Du kan sagtens lave en side med gule snørrebånd, men at du ikke vil have den skal kunne tilgås fra andre steder end når man søger på Google forstår jeg ikke. Det er da langt mere søgemaskinevenligt og brugervenligt at du netop gør så man kan tilgå disse sider, man kunne kalde det en sortering af dine produkter.
Begynder du på det du beskriver, ender du i en mørkegrå zone af SEO, og det er derfor ikke til at sige om du bliver negativt ramt af Google eller ikke. så jeg ville ikke anbefale den metode.
Min anbefaling vil uden tvivl være at du skal lave disse kategorisider, optimere dem og gøre så ALLE kan tilgå og se dem uanset om man klikker sig rundt på din hjemmeside, eller man kommer fra andre bots eller hjemmesider. på de kategorisider skal du så lave en god beskrivelse af de gule snørrebånd, røde snørrebånd mf.
MVH Kim