Hej. Jeg har fået en kommune som kunde og så er der noget med at jeg skal sende faktura elektronisk. Der er vist noget med godkendelse??? Nogen som ved hvordan man gør det? |
du bør kunne bruge gratis fakturering på virk.dk
Hej. Jeg har fået en kommune som kunde og så er der noget med at jeg skal sende faktura elektronisk. Der er vist noget med godkendelse??? Nogen som ved hvordan man gør det? |
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Hej vP Faktura Professionel kan sende e-Faktura. Med et rigtigt faktureringsprogram får du styr på både de offentlige og private kunder, på dine varer, og ikke mindst styr på dine fakturaer. Med venlig hilsen |
Offtopic: Viggo, der blev spurgt til en godkendelse og til hvordan man sendte en regning til det offentlige- der blev ikke spurgte til et nyt regnskabsprogram. Jeg synes at det er dårlig stil at promovere sig på den måde, det er jeg sikker på at du godt kan gøre bedre! Ontopic: Det nemmeste er som tidligere nævnt at sende den via virk.dk Du skal ikke godkendes først, hvis der er lavet en bevillig eller på anden måde godkendelse af dit arbejde (telefonisk "ok" til en opgave er i mange tilfælde helt fint hvis det er et mindre beløb) Det kan være at dit regnskabsprogram kan dette i forvejen, hvilket et benytter du? |
Hej 'Aalborg Biludlejning' Offtopic eller ej, det afhænger af hvordan man ser på det. Nu er det ikke et komplet regnskabsprogram jeg nævner, men et rent faktureringsprogram. For at komme spørgsmålet i forkøbet, så Ja, det er et program jeg selv laver og sælger (se min signatur). Du får mig aldrig til at sige at det nemmeste er at bruge Virk.dk . Bare det at du hver eneste gang skal indtaste alle data helt fra bunden, og ikke kan trække dem fra hverken kundekartotek eller varekartotek er nok til kun at bruge Virk.dk hvis man sender meget få fakturaer til det offentlige. Der er simpelthen for mange muligheder for at lave fejlindtastninger. Carl Lorberg: En direkte godkendelse er normalt kun på tale, hvis du vil indgå som fast leverandør af varer (f.eks. hvis du skal levere mad hver dag, til flere institutioner) Med venlig hilsen |
Tak for svarene. Troede man skulle godkendes, men det er et mindre beløb, 2500 om måneden. Så sender jeg bare fakturaen igennem virk, når jeg har lavet fakturaen. |
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Hej Carl, Ja hvis det kun er 2.500 om mdr, så er det under grænserne. Du sender dem bare en faktura via deres EAN nummer, og de betaler til din bankkonto som normale kunder. Jeg kan klart anbefale at bruge sproom.net fremfor virk, fordelene er mange når du først er kommet igang. Og tillykke med kunden ;-) |