Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Firma navn.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude. Først vil jeg gerne lige sige tak til alle jer der er så hjælpsomme (-: Jeg er gået rigtig meget i tænke boks, jeg vil gerne starte et firma op - ved at påsætte Extensions på andre, også have en hjemmeside med webshop, hvor jeg sælger hår og ting og sager. Først vil jeg høre:
1: et godt firma navn der lyder professionelt
2: nogen der har et kendskab til folk i udlandet der har med Extensions at gøre?
Hjæææælp. (-:

Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 16:40

Bare lige 2 hurtige

Extensions2u

Extensions4u

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 16:55

Kære dig
Lidt indspark:
Jeg bliver nysgerrig på, hvorfor du ønsker at starte dette op? Ideen er god og der er rigtig mange på dette marked, f.eks. http://www.myextensions.dk/

Så min umiddelbare tanke er, hvordan du vil udskille dig fra de andre på markedet? Og her kunne dit firma navn findes :0)

Jeg ved, at det tager tid at finde de rigtige leverandør af hår, nogle bruger meget lang tid på dette, da kvaliteten er alt afgørende for at du kan få succes. Så hvad vil du ofre her, bare rejseaktivitets mæssigt?

Ønsker dig det bedste
Maibritt www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Slagelse
Tilmeldt 29. May 08
Indlæg ialt: 898
Skrevet kl. 16:56

Kære dig
Lidt indspark:
Jeg bliver nysgerrig på, hvorfor du ønsker at starte dette op? Ideen er god og der er rigtig mange på dette marked, f.eks. http://www.myextensions.dk/

Så min umiddelbare tanke er, hvordan du vil udskille dig fra de andre på markedet? Og her kunne dit firma navn findes.

Jeg ved, at det tager tid at finde de rigtige leverandør af hår, nogle bruger meget lang tid på dette, da kvaliteten er alt afgørende for at du kan få succes. Så hvad vil du ofre her, bare rejseaktivitets mæssigt?

Ønsker dig det bedste
Maibritt www.ztrong.dk

Maibritt Isberg Andersen

Sygeplejerske, protreptiker og COACH

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 21:18
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)