Hej Jeg faldt ret tilfældigt over siden www.sedo.com hvor man kan automatisk kan få lagt reklamer ind på tomme domæner som man endnu ikke har fået taget i brug. Jeg har netop prøvet at anvende det på et at mine tomme domæner: www.colazero.dk og det virker umiddelbart til at være meget fornuftigt. Det er selvfølgelig ikke noget man bliver rig af men det er trods alt bedre end at have siden stående tom og det tager stort set ingen tid at sætte op. Jeg kender dog ikke google''s holdning til dette system og vil derfor lige tjekke om man resikerer at blive banned fra deres søgemaskiner eller der er andre ulemper som jeg skal overveje inden jeg anvender det på flere domæner. |
Hej!
Jeg ved godt at dette er en gammel tråd, men jeg starter den lige op igen istedet for at lave en ny.
Jeg er ved at købe et kinesisk domæne gennem Sedo.com, og er også interesseret i at høre hvordan google har det med at den udelukkende har reklamer.?
Er det stadig muligt at få noget ud af domænet, rent SEO mæssigt?
Jeg kan sagtens finde siden ved at søge på Google, men kun ved at søge på sidensnavn.cn.
Er der i øvrigt nogle der har erfaringer med at handle med Sedo? Umiddelbart virker det rigtig proffesionelt, men kan jeg være sikker på at jeg i sidste ende får domænet.???