Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside - Nu mangler jeg bare noget trafik

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kører min nye hjemmeside: http://jlmbyg.dk 
Har opsat noget i google adwords, men har aldrig prøvet det før. Det kan sikkert gøres meget bedre.

Modtager gerne ris/ros til siden. Mangler dog stadig lidt tekst arbejde.

Kunne evt godt være interesseret i betale for hjælp/opsætning til søgeoptimering, hvis prisen er god.

Håber at høre fra jer :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 22:45

Jeg syntes faktisk at det er en fin side du har fået lavet.

Det ser ud til at du mangler at arbejde med titler og metabeskrivelser.

Ved Bestil et tilbud (som tydeligvis er dit formål med siden) mangler der en tekst om at man kan vedhæfte en fil

Tillykke med din nye side :-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 22:51

Hej Henrik

Det er modtaget. Tak for det :)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 23:36

Hej Jacob

Der er mange ting der bør rettes på hjemmesiden.

F. eks. er det på ingen måde indikeret at man kan klikke på teksterne i toppen af din side og komme til andre sider.

Der er heller ikke en markering af, hvor man befinder sig når man har klikket.

Den er også rigtig farlig når man klikker på "Seneste byggeprojekt" og bliver ved med at klikke billedet større.

Til sidst fylder billedet hele skærmen hvorefter man vil tilbage til din hjemmeside, klikker på krydset og forsvinder derved for altid fra din hjemmeside.

Vi hjælper virksomheder med både Google AdWords (2 certificere personer), konverteringsoptimering (den slags jeg har skrevet om lige herover) og søgemaskineoptimering.

Tag fat i os hvis du vil høre mere  Smile

Venlig hilsen,

Christian

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:38

begynde at nyheds bloggen på siden

være aktive rundt omkring eksempelvis amino.dk

få oprette en facebook side og et logo på siden og lave en google plus og twitter logo på siden

få gerne en video på siden

få nogle presse meddelers ud omkring sidens emme

gode råd er der i disse her tråde  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 16:06

Du skal arbejde "lidt" med dine billeder. Umiddelbart kunne det godt ligne en WordPress din hjemmeside er bygget op på. Hvis det er tilfældet, skal du på den side hvor de enkelte billeder er placeret, klikke på billedet og tilføje/redigere "Titel" og "Alt-tekst".

Forestil dig, at en blind person 'kigger' på din hjemmeside: hans PC er sat til at læse teksterne, og når oplæserprogrammet når til et billede, så kan programmet jo ikke se hvad billedet forestiller. I stedet læser programmet den tekst du skriver i "Alt-tekst". Altså: Skriv hvad man ser på billedet (med ganske få ord!!).

Din menu i "den grå tommestok" består ikke af tekst, men af billeder - disse skal i dette tilfælde, også have "Alt-tekster", for at den blinde kan navigere. Tilføj gerne en "hover" effekt (lige som menupunkterne i toppen af siden har), så vi seende tydeligt kan se, at der er tale om menupunkter.

Årsagen til at jeg nævner den blinde gæst på din hjemmeside er, at Google faktisk også er "lidt" blind. En tekst om en muret trappe, ledsaget af et billede der viser 'img_7236.jpg', er knap så sigende som et billeder der viser 'Muret trappeskakt'.

Ellers en flot side med god kombination af farverne!

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:39

Hey,

Som en lille start, kan du læse mit indlæg med et par simple linkbuilding-skridt. Det er i hvert fald arbejde, der kan laves på kort tid og er meget nemt.

Hvis det skal være mere kompliceret, er jeg altid frisk på en omgang SEO-arbejde. Læs mere her.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 16:48

Føns:
Som en lille start, kan du læse mit indlæg med et par simple linkbuilding-skridt. Det er i hvert fald arbejde, der kan laves på kort tid og er meget nemt.

Er hotfrog som du henviser til ikke død?

Tidligere var hotfrog god, men det oplever jeg ikke længere

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:27

Henrik Bryld:

Føns:

Er hotfrog som du henviser til ikke død?

Tidligere var hotfrog god, men det oplever jeg ikke længere

Det afhænger af, hvad du mener med død? 

Hvis du mener, at den i SEO-sammenhæng ikke er noget værd længere, så er jeg ikke enig. Selvom den da uden tvivl har været mere værd før diverse online marketers oprettede sine niche-sites som virksomheder, vil jeg alligevel mene, at der stadig er værdi at hente. Hvis man skriver en god lang tekst om sin virksomhed, tilføjer brancher og lignende, kan man på et ganske fint link ud af de få minutters besvær. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)