Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento hjælp...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 144
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer...

vi har lige fået lavet en magento side, så det er ganske fint.. men nu vil jeg gerne rette en af kategorierne.. kun navnet faktisk.. når jeg så har rettet navnet på kategorien og trykker GEM kategori, så retter navnet sig ganske fint ude til venstre i mit menu træ, men på min shop sker der intet.... HVAD MANGLER JEG AT GØRE.....????..

PFT

//Daniel

ArtisticNails.dk - Din negle shop på nettet...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18

Det er fordi der en cache, der skal opdateres.

Stien i menuen er: system->cache-styring

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20

Jeg så iøvrigt lige du har en lille fejl i linket i din signatur. Du skal ændre det til 'http://negle-land.dk' før det virker.

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 20:32

Hejsa... 

Nu har jeg tømt diverse cache lagere i magento, men uden nogen virkning... desværre...

andre gode ideer???

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:44

Det er sikkert system->indeksadministration, der skal opdateres i stedet for cachen.

Får du ikke en meddelelse i toppen af administrationssiden når du skal opdatere?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:00

Hej Daniel.

Nu spørger jeg måske dumt, men har du opdateret din browser?

Mvh

Lars

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 22:02

hej Lars...

Vi bruger Chrome v. 22 så mit svar på dit spørgsmål må være ja :-) men jeg tror at vi har fået leveret en backend med seriøse begrænsninger fra vores maganto mand... desværre... så han må ind i kampen igen.. :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 22:07

Hej Daniel.

Hvis dine ændringer slår igennem i backend i Magento, men ikke i frontend, er det typisk et browser problem. Uden at være ekspert, kan det dog også være din template som ikke giver dig den nødvendige frihed.

At du i princippet er begrænset i backend er måske også en løsning, men på kategoriniveau burde det ikke være tilfældet. I hvert fald fungerer det ikke sådan hos os - men det er jo forskelligt fra leverandør til leverandør. Og nej Daniel, jeg vil ikke skrive om alle fordelene hvis du havde valgt os den gang =;) - jeg håber bare du får din shop til at virke.

Dette er ikke længere en aktiv profil. Ønsker du kontakt med Confero, så tjek www.confero.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 9. Oct 10
Fra  artisticnails.dk Skrevet kl. 22:11

Hej Lars

Det var et pris issue :-) men resultatet ender med at blive godt, det er bare en helt ny platform for os og vi skal lige bruge et øjeblik på at sætte os ind i den :-) at det firma som så har lavet siden, ikke er de bedste kommunikatoraer er jo ærgeligt....

Men vi håber at kommunikations niveauet er noget bedre i fremtiden... :-)

Fra Aabenraa
Tilmeldt 27. May 11
Skrevet kl. 23:41

Hej Daniel.

Det ved jeg godt, og det snakkede vi også om den gang. Jeg skal jo bare benytte lejligheden til at fremhæve Conferos fortræffeligheder i forhold til sådan noget som det du beskriver =;) Håber du finder en hurtig løsning med din leverandør, og ellers har du jo mit telefonnummer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)