Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma? :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person
Kære alle,

Jeg er nærmest blevet besat af at kigge på mit amino karma :) jeg skriver en masse indlæg hvor jeg efter bedste evne forsøger at hjælpe og rådgive, men lige meget hvad, så sker der ikke noget godt for mig? Hehe :D og, mit amino karma stiger heller ikke...?

Så hvad er det et udtryk for egentlig?

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 20:31

Din karma stiger med 3 point pr indlæg du skriver. Hvis et indlæg så får stjerner, ændres den mængde karma dit indlæg har. Hvis fx du får 5 stjerner for et godt indlæg, vil din karma på det indlæg stige fra fx 3, til 11. Får det derimod 1, vil det ret ofte falde til 0, eller helt i minus.

Karma er egentlig "bare" et udtryk for, hvor godt et givent indlæg har været. Jo flere 1 stjerner, jo værre, jo flere 5'ere, jo bedre. Og så er der de 3 andre imellem, som jeg personligt ikke ser brugt særlig ofte.

Men jo, dit karma stiger skam. Hele tiden, for hver post du laver. Skype-Smile

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De populære og kendte får nok lidt flere plusser end andre, men generelt så er korrekte svar, der svarer på spørgsmålet, så der ikke er mere at tilføje, vejen frem.

Hvis du har trådt lidt ved siden af, en enkelt gang eller to, kan det også være årsagen. Det har jeg selv gjort, hvor jeg lukkede lort ud i en rødvinsbrandert. Det har helt klart reduceret omfanget af plusser.

At du ikke har et dansk navn har nok også lidt betydning. Lidt racist er vi vel alle sammen.Smile

Et plus abb. vil sikkert også give dig lidt ekstra.

Sålænge du ikke får dårlig karma karakterer for dine indlæg, er det ikke skidt det du skriver.

Hvis du får for gode karakterer giver amino dig mere arbejde, med at flytte indlæg, stoppe tilbud m.m., så belønningen er du "skal" arbejde gratis.Smile

Det er nok bedst ikke at gå for meget op i ens karma score. Positiv respons fra trådstarter tæller mere for mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De andre to har helt ret.

Amino karma er noget (efter min mening) som får nye (såvel som gamle) aminoer til at bruge lidt længere tid på deres indlæg, så de kan få mere karma. Jeg ligger aldrig selv mærke til det, men efter min overbevisning er det ret godt at have her på Amino ;-).

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:59
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Karsten, wait a minute... :) Vil det sige at jeg måske kunne have opnået et højere karma hvis jeg havde heddet Bjarne, Halfdan, Dilbert eller Kurt? hehehe

Ej, et eller andet sted kan jeg godt forstå mentaliteten egentlig.. Jeg var også selv skabs-racist indtil for ikke så lang tid siden :) Jeg kunne f. eks ikke begribe hvorfor de hele tiden sad 4-5 fuldvoksne arabiske eller pakistanske knægte i en lille toyota corolla fra 1984, inde på nørrebros gader! :) Jeg kunne ikke forstå det, og det irriterede mig...!

- Lige ind til at en god ven af mine, Claus, gjorde mig opmærksom på at det egentlig var meget godt for naturen jo? haha :D Det havde sguda været værre hvis bilen havde kørt rundt i timevis, men hvor der kun sad en enkelt araber bag rettet? :D

Jeg lå flad af grin, og har ikke skænket det en tanke siden da.... :)

Tak for jeres svar i forhold til karma - I får lige et par stjerne med på vejen... :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Hvis du er hjælpsom og svarer fornuftigt på det du nu ved noget om, skal karmaen nok komme af sig selv. Ihvertfald i alle de andre brugeres opfattelser :) Om det lille karma barometer følger trop er usikkert, men de faste brugere vil hurtigt huske dit navn. Og her er det vel bare en fordel at det ikke blender ind... :)

Og som side note, ville jeg aldrig dømme et indlæg anderledes pga navnet på brugeren.... Jeg koncentrerer mig om indholdet ikke andet Smile

Jeg har svært ved at forstå at det vil trække ned for nogen... Men vi er jo alle forskellige... og slet ikke det som indlægget skal handle om Wink

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:42

vi må heller give dig lidt ekstra plus stjerner så du stiger lidt mere Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 03:13

Det er jo næsten som at sidde og kigge på maling tørre. Hvis man kigger hele tiden så føler man at der ikke sker noget.

Hvis du så lader være med at kigge og så engang imellem lige ser din profil, så skal du se sager, så føler du at det rykker, medmindre der er nogen der giver dig 1 stjerne.

Får mig til at tænke på, hvis 1 stjerne trækker ned, hvorfor gør 0 stjerne så ikke det samme? 

Synes generelt at der er for få der giver feedback på indlæg. Jeg får engang imellem 5 stjerne for mine indspark, tak for det, men ofte slet ingen feedback. Hmm

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:30

Claus Møller:

Det er jo næsten som at sidde og kigge på maling tørre. Hvis man kigger hele tiden så føler man at der ikke sker noget.

Hvis du så lader være med at kigge og så engang imellem lige ser din profil, så skal du se sager, så føler du at det rykker, medmindre der er nogen der giver dig 1 stjerne.

Får mig til at tænke på, hvis 1 stjerne trækker ned, hvorfor gør 0 stjerne så ikke det samme? 

Synes generelt at der er for få der giver feedback på indlæg. Jeg får engang imellem 5 stjerne for mine indspark, tak for det, men ofte slet ingen feedback. Hmm

fordi ingen har givet en karakter endnu derfor står der intet tal det er det  samme som middel karakter som heller ikke bruges af nogle på forummet , der bruges kun 1 stjerne eller 5 stjerner , men alle indlæg er jo ikke enten gode eller dårlige så dette med karakter når man ser dem skal man altid tage med et gram salt

der kan jo være mange grunde til karakter den som har afgivet har bare givet grundet ikke kan lide person men det har intet med indlæget at gøre  eller person er super flink med det har intet med indlægget at gøre nogle gives sikkert og ved fejl både plus og minus

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:48
Hr. Christiansen, dine indlæg er ikke altid lige lette at tyde, når ikke bruger et eneste komma eller punktum? :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)