Hej Jeg syntes det er svært at finde ud af hvad som vægter mest vedrørende SEO af produkter. Jeg kan sætte følgende op i min shop for hvert produkt & varegruppe, hvad er bedste bud på opsætning af produkter, er alt lige vigtigt?: *Meta søgeord: Eksempel, Becca, jakke, overtøj, Vero Moda *Meta beskrivelse: Eksempel, Dejlig Becca Jakke fra Vero Moda sælges billigt online for kun 499 *Meta Titel: Eksempel, Becca jakke fra Vero Moda for kun 499 kroner? *Søgemaskinevenligt sidenavn : Eksempel, Becca jakke fra Vero Moda for kun 499 kroner
For selve shoppen kan følgende sættes op, hvad er bedste bud på opsætning?: *Butiksnavn: Eksempel, SuperFashion *Sidenavn seperator, her er . er default *Sidenavn SEO tilpasning, her kan jeg vælge: sidenavn vises efter butiksnavn eller butiksnavn vises efter sidenavn *Standard meta søgeord : Eksempel, Modetøj, accessories, sko, onlinebutik, gratis fragt *Standard meta beskrivelse: Eksempel, Hos SuperFashion kan du købe billigt modetøj, accessories, sko og meget andet til lave onlinepriser. *Konverter ikke vestlige tegn (afkrydsningsfelt) *Aktiver canonical URLS´s (afkrydsningsfelt)
|
Første afsnit ser fint nok ud - det vigtigste er titles/sidenavn efterfulgt af description.
Jeg ville sætte butiksnavnet til ingenting, fjerne separator og vælge "Butiksnavn vises efter sidenavn" for en sikkerheds skyld.
Du skal dog finde et sted, hvor du kan skrive forsidens title. Er der ikke et felt til det (hvilket jeg formoder, der ikke er, siden det nok er "Butiksnavn" - som du altså ikke skal bruge), skal du gøre det direkte i koden. Det er vigtigt, så få en programmør til at gøre det, hvis ikke du kan selv.
Uden at kende systemet, så er det et godt bud at hakke af i "Aktiver canonicals".