Hej (-: 1800 er ikke ret meget. Har du nogen hjemmesider du har lavet jeg kan gå ind og se på? Og det skal ikke kun være en webshop men også min hjemmeside der står hvad jeg tilbyder kunder at lave, hvilke metoder med Extensions, pleje osv osv (-: hvad er en Pm? (-: Mvh
Hjemmesiden er flot, men 4500 kr + betaling til dig oveni er mange penge for en studerende med ikke ret mange penge (-: men tak!
Hjemmesiden er flot, men 4500 kr + betaling til dig oveni er mange penge for en studerende med ikke ret mange penge (-: men tak!
Betalingsløsninger er dyre. Men man kan starte med f.eks. Dankort, bankoverførsel + efterkrav og så opgradere løsningen, når der er kommet lidt penge i kassen.
Når andre tilbyder dig billige løsninger, skal du stadig forvente at skulle betale for en betalingsløsning ud over deres pris.
Hej (-: 1800 er ikke ret meget. Har du nogen hjemmesider du har lavet jeg kan gå ind og se på? Og det skal ikke kun være en webshop men også min hjemmeside der står hvad jeg tilbyder kunder at lave, hvilke metoder med Extensions, pleje osv osv (-: hvad er en Pm? (-: Mvh
Hej teaskat
Jeg er fuldstændig uvidende omkring web udviklingen, men syntes ofte man ser voldsomme prisforskelle og rigtig mange laver websites. Jeg tænkte derfor på, har du kigget på nogle af de "konkollega'er" du har i branchen (ordet stammer fra Carina Heckscher, networkingsekspert, og er en "konkurrerende kollega). Hvis du kan fremvise en site som matcher dine ønsker, så er det måske muligt at få tilbud som ikke indeholder en masse andre ting, og som "fyldes" med ord som er fuldstændig sort snak for "almindelige".
Ligesom der jo må være nogle fordele af at netværke imellem jer, så længe i ikke ligger i samme by...Ligesom imfashion som kommer ekspertviden...Så vidt jeg husker, så har der været et par andre herinde, som ville arbejde med det samme, og start af egen forretning kan være ekstremt hårdt, og personligt syntes jeg det er helt fantastisk at kunne "trække" på kollega'erne i min forretning når der er brug for gode råd og erfaringer.
Jeg vil meget gerne tilbyde at lave en webshop for dig, jeg vil hjælpe dig igennem hele processen, prøvede at skrive en PB til dig, men det har du slået fra, du er meget velkommen til at kontakte mig på en af følgende måder:
Som jeg forstår det, er det en webshop du er ude efter? Jeg kan tilbyde at sætte en webshop op til dig med unikt design med dine farveønsker. For at se referencer og mere info send en mail til Andreas@Andiie.dk jeg tager kun 599,- ekskl. for sådan en opsætning. :)