Jeg har længe tænkt at starte en internet webshop ang hairextension, også at jeg tilbyder at lave hairextensions, osv osv. Jeg har prøvet og være inde på Mono, men jeg mangler en der kan lave en ordentlig hjemmeside med diverse kendskaber til det at lave en hjemmeside, evt også et logo og sådan. Håber der er nogen der kan hjælpe! Mvh
Hej Imfashion. Jeg er ikke uddannet frisør, havde et halvandet år tilbage også valgte jeg at stoppe. Men jeg tilbyder Extensions og skal lige have nogen flere kurser i næste måned så jeg har det hele (-: derfor søger jeg en der kender til det at lave hjemmeside, jeg vil måske også gerne sælge hår og sådan (-:
Nu kan jeg ikk hjælpe med hjemmeside osv. Men kan hjælpe med andet smiler. Er selv frisør. Godt du skal på kurser for det kræver meget det ext. Både påsæt - klip - montering - vejl. M m
Ja det kræver meget - jeg nåede og lære at klippe (-; men.. Hvor er du fra? (-: og ja ville rigtig gerne lave en internet butik med oplysninger om hvad jeg kan tilbyde som sagt også at sælge hår (-: jeg har en lille drøm om at starte en forretning en dag, med hensyn til frisør, spraytan, negle, Voksbehandling osv (-: men lige nu vil jeg gerne have en hjemmeside op og køre (-:
Trekantsområdet - hvor er det henne? (-; ja jeg har en leverandør af hår, men det er herhjemme. Produkter det er fra hende af, der hvor jeg køber håret. Men ville da allerhelst købe det hjem fra udlandet af - men det er en kæmpe jungel og finde ud af hvad der er godt.