Kære Amino´er. Indenfor et par måneder får jeg brug for lidt kompetent hjælp til følgende: Jeg skal have følgende sat op: - Brevpapir - Salgsmappe – forside & bagside - Kuverter - Prisliste - HDR panoramabilleder - løsblad - Interaktive Rundture - løsblad - 360 Grader produktfotos – løsblad Det hele skal gøres klar til tryk hos Lasertryk.dk Jeg vil gerne allerede nu have et indtryk af hvem der kan løfte denne opgave, og en vurdering af hvilke budget jeg skal afsætte til formålet. Jeg håber at høre fra kompetente Amino´er, da jeg vil foretrække at handle med medlemmer af dette forum. |
Tilbud på reklamemateriale søges
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
Jeg vil personligt anbefale Bettina Sandfær-Andersen som også er at finde her på Amino - modsat mange af de autodidakte grafikere, så har hun 110 % styr på hvordan sådan noget skal laves. |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() Og jeg vil gerne give dig et overslag. jeg kan fanges på info[a}adweb.dk Eller hvis du oplyser din emailadresse kan jeg skrive til dig. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej. Jeg vil nok også anbefale dig en anden løsning på trykområdet. Det er dumme penge at spare hvis du ender op med et dårligt resultat med forkerte farver, mispasing, skåret skævt osv. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe dig med udarbejdelsen da jeg har stor erfaring ( siger ikke hvor mange år ) med udarbejdelse af netop design af salgsmateriale osv.. Mange hilsner: Thomas Niels Thomsen |
Hej alle Tak for jeres respons. Ja jeg har godt læst lidt om kravene til tryksager hos lasertryk. De er ret præcise. Det er netop derfor jeg nævnte Lasertryk i tråden. Så formoder jeg at dem der vil afgive et tilbud på opgaven har tiltro nok til at de kan lave filerne efter deres specifikationer. Jeg vil også mene at der burde være god mulighed for at lave et par testprint inden det sendes til tryk. Grunden til at valget umiddelbart faldt på lasertryk er selvfølgelig dels deres priser, men også det faktum at de - ligesom WideEyes.dk - er med i absi.dk hvorfor jeg kan få dækket mine omkosninger til tryk herigennem. Er der andre der har et oplæg til mulighed for en barter handel, så er jeg altid åben for forslag. Som sagt så er dette blot en indledende forespørgsel for at få et overblik, da jeg ikke har tidligere erfaring med sådanne opgaver. Mange tak for jeres respons og anbefalinger. Hvis nogen vil i direkte kontakt med mig kan jeg fanges på morten@wideeyes.dk |
Hej Syntes super godt om dit produkt. Jeg vil mene mange af dine kunder er forretningsfolk, derfor smider jeg et link til vores hjemmeside, www.taxaspot.dk. Vores medie syntes jeg ville være super godt til at illustrere de muligheder der er ved dit produkt. Samtidig er det en billig form for markedsføring, hvor man har folks fulde opmærksomhed. Håber det vækker din interesse. MVH Rune Laursen |
Hej Syntes super godt om dit produkt. Jeg vil mene mange af dine kunder er forretningsfolk, derfor smider jeg et link til vores hjemmeside, www.taxaspot.dk. Vores medie syntes jeg ville være super godt til at illustrere de muligheder der er ved dit produkt. Samtidig er det en billig form for markedsføring, hvor man har folks fulde opmærksomhed. Håber det vækker din interesse. MVH Rune Laursen |
|
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)