Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på reklamemateriale søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 04:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino´er.

Indenfor et par måneder får jeg brug for lidt kompetent hjælp til følgende:

Jeg skal have følgende sat op:

-         Brevpapir
-         Salgsmappe – forside & bagside

-         Kuverter

-         Prisliste

Jeg skal have udarbejdet følgende salgsmateriale:

-        
Generel info om WideEyes - løsblad

-         HDR panoramabilleder - løsblad

-         Interaktive Rundture - løsblad

-         360 Grader produktfotos – løsblad

Jeg vil løbende få behov for yderligere salgsbreve henvendt til specifikke målgrupper.

Det hele skal gøres klar til tryk hos Lasertryk.dk

Jeg vil gerne allerede nu have et indtryk af hvem der kan løfte denne opgave, og en vurdering af hvilke budget jeg skal afsætte til formålet.

Jeg håber at høre fra kompetente Amino´er, da jeg vil foretrække at handle med medlemmer af dette forum.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:56
Når du bruger Lasertryk skal du være opmærksom på, at de trykker det de får uden overhovedet at skænke en tanke til om det ser rigtigt ud. Derfor bør du vælge en som ved hvordan korrekte trykfiler laves og klargøres så du undgår fejl.
Jeg vil personligt anbefale Bettina Sandfær-Andersen som også er at finde her på Amino - modsat mange af de autodidakte grafikere, så har hun 110 % styr på hvordan sådan noget skal laves.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 11:18
Med omkring 20 års erfaring indenfor den grafiske branche, og hovedsagligt med grafisk design af tryksager, skulle jeg mene at jeg kan løfte din opgave

Og jeg vil gerne give dig et overslag.

jeg kan fanges på info[a}adweb.dk
Eller hvis du oplyser din emailadresse kan jeg skrive til dig.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:52
Hej. Jeg vil nok også anbefale dig en anden løsning på trykområdet. Det er dumme penge at spare hvis du ender op med et dårligt resultat med forkerte farver, mispasing, skåret skævt osv. Sig endelig til hvis jeg kan hjælpe dig med udarbejdelsen da jeg har stor erfaring ( siger ikke hvor mange år ) med udarbejdelse af netop design af salgsmateriale osv..

Mange hilsner:

Thomas Niels Thomsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:20
Hej alle

Tak for jeres respons.

Ja jeg har godt læst lidt om kravene til tryksager hos lasertryk. De er ret præcise. Det er netop derfor jeg nævnte Lasertryk i tråden. Så formoder jeg at dem der vil afgive et tilbud på opgaven har tiltro nok til at de kan lave filerne efter deres specifikationer.

Jeg vil også mene at der burde være god mulighed for at lave et par testprint inden det sendes til tryk.

Grunden til at valget umiddelbart faldt på lasertryk er selvfølgelig dels deres priser, men også det faktum at de - ligesom WideEyes.dk - er med i absi.dk hvorfor jeg kan få dækket mine omkosninger til tryk herigennem. Er der andre der har et oplæg til mulighed for en barter handel, så er jeg altid åben for forslag.

Som sagt så er dette blot en indledende forespørgsel for at få et overblik, da jeg ikke har tidligere erfaring med sådanne opgaver.

Mange tak for jeres respons og anbefalinger. Hvis nogen vil i direkte kontakt med mig kan jeg fanges på morten@wideeyes.dk

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:41
Hej

Syntes super godt om dit produkt. Jeg vil mene mange af dine kunder er forretningsfolk, derfor smider jeg et link til vores hjemmeside, www.taxaspot.dk. Vores medie syntes jeg ville være super godt til at illustrere de muligheder der er ved dit produkt. Samtidig er det en billig form for markedsføring, hvor man har folks fulde opmærksomhed.

Håber det vækker din interesse.

MVH

Rune Laursen

Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:43
Hej

Syntes super godt om dit produkt. Jeg vil mene mange af dine kunder er forretningsfolk, derfor smider jeg et link til vores hjemmeside, www.taxaspot.dk. Vores medie syntes jeg ville være super godt til at illustrere de muligheder der er ved dit produkt. Samtidig er det en billig form for markedsføring, hvor man har folks fulde opmærksomhed.

MVH

Rune Laursen

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:51
Dato: 18-07-2007 10:43:15 Forfatter: taxaspot
Hej

MVH

Rune Laursen

Hej Rune

Du skal da have tak for dit tilbud, det er altid rart når nogen kan komme med konkrete forslag til markedsføring, men dit medie er slet ikke relevant for mig. Jeg kan ikke forestille mig at det vil være særligt effektivt. Hvordan kan den potentielle kunde få lov til selv at styre hvad han vil se på jeres skærme? Har de touchscreen med indbygget mus?

Hvordan styrer jeg hvem der ser hvilke referencer? I min branche har det ingen effekt at vise et kontorlokale til en mand fra en restaurant. Det kan de desværre ikke forholde sig til.

Men endnu engang tak for tilbudet.

Hilsen Morten 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)