@Kasper: Det kan jeg faktisk ikke umiddelbart svare dig på. Der er næsten ikke andet at gøre, end at teste med en udenlandsk proxy og tjekke resultatet (husk at sætte landevalg til dk)
Jeg bruger programmet Cuterank som er fuldstændig genialt. Her kan du se alt, nye placeringer, om du er faldet, du kan tilføjes konkurrenters URL'er på din profil, og holde øje med dem på nøjagtig dine søgeord også, og meget meget mere. Det koster ca 300,- kr. men jeg vil anbefale dig at købe det, for det er bare at opdatere én gang om dagen, så kan du tage en kop kaffe mens den opdaterer og blot aflæse din placering når den er færdig et par min efter
Jeg bruger programmet Cuterank som er fuldstændig genialt. Her kan du se alt, nye placeringer, om du er faldet, du kan tilføjes konkurrenters URL'er på din profil, og holde øje med dem på nøjagtig dine søgeord også, og meget meget mere. Det koster ca 300,- kr. men jeg vil anbefale dig at købe det, for det er bare at opdatere én gang om dagen, så kan du tage en kop kaffe mens den opdaterer og blot aflæse din placering når den er færdig et par min efter
Jeg er begyndt at prøve kræfter med at lave hjemmesider til det tyske marked. mit problem er at jeg ikke ranker specielt højt og det er et værre bøvl at finde min side manuelt hver gang for at se om de opdateringer jeg laver har hjulpet. findes der et program der kan hjælpe med dette?
Hej Morten,