Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et program til at finde min placering på forskellige søgemaskiner?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Kasper: Det kan jeg faktisk ikke umiddelbart svare dig på. Der er næsten ikke andet at gøre, end at teste med en udenlandsk proxy og tjekke resultatet (husk at sætte landevalg til dk)

dbh

Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 289
Skrevet kl. 22:47

Hej Morten, 

Jeg bruger programmet Cuterank som er fuldstændig genialt. Her kan du se alt, nye placeringer, om du er faldet, du kan tilføjes konkurrenters URL'er på din profil, og holde øje med dem på nøjagtig dine søgeord også, og meget meget mere. Det koster ca 300,- kr. men jeg vil anbefale dig at købe det, for det er bare at opdatere én gang om dagen, så kan du tage en kop kaffe mens den opdaterer og blot aflæse din placering når den er færdig et par min efter Skype-Smile

Mvh

Jonas Donbæk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10

Hej Morten, 

Jeg bruger programmet Cuterank som er fuldstændig genialt. Her kan du se alt, nye placeringer, om du er faldet, du kan tilføjes konkurrenters URL'er på din profil, og holde øje med dem på nøjagtig dine søgeord også, og meget meget mere. Det koster ca 300,- kr. men jeg vil anbefale dig at købe det, for det er bare at opdatere én gang om dagen, så kan du tage en kop kaffe mens den opdaterer og blot aflæse din placering når den er færdig et par min efter Skype-Smile

Mvh

Jonas Donbæk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 1. Jan 10

Morten Holzmann:

Jeg er begyndt at prøve kræfter med at lave hjemmesider til det tyske marked. mit problem er at jeg ikke ranker specielt højt og det er et værre bøvl at finde min side manuelt hver gang for at se om de opdateringer jeg laver har hjulpet. findes der et program der kan hjælpe med dette?

Hej Morten, 

Jeg bruger programmet Cuterank som er fuldstændig genialt. Her kan du se alt, nye placeringer, om du er faldet, du kan tilføjes konkurrenters URL'er på din profil, og holde øje med dem på nøjagtig dine søgeord også, og meget meget mere. Det koster ca 300,- kr. men jeg vil anbefale dig at købe det, for det er bare at opdatere én gang om dagen, så kan du tage en kop kaffe mens den opdaterer og blot aflæse din placering når den er færdig et par min efter Skype-Smile

Mvh

Jonas Donbæk

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:27

Jeg bruger Rank Checker plugin til Firefox -det koster ganske gratis...

På udkig efter en ny damprenser ?

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 12:38
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:48

Prøv Advanced Web Ranking (http://www.advancedwebranking.com/) - Du kan benytte op til flere proxyer samtidigt, så du får dine rankings hurtigere.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)