Jeg er begyndt at prøve kræfter med at lave hjemmesider til det tyske marked. mit problem er at jeg ikke ranker specielt højt og det er et værre bøvl at finde min side manuelt hver gang for at se om de opdateringer jeg laver har hjulpet. findes der et program der kan hjælpe med dette?
Det kan du på http://www.seomoz.org/ hvis du betaler for medlemskab. Du indtaster bare alle dine søgeord og URL's samt hvilke lande de er henvendt og så får du en mail en gang om ugen med dine placeringer og om de er gået op eller ned.
Google webmaster tools viser også fint din ranking. (gratis)
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Rank Tracker kan måle på alle søgemaskiner i alle lande, klart anbefalet. Ellers er der webløsninger som Authority SEO, men jeg foretrækker Rank Tracker, det eneste problem er at finde nok danske proxier.
Rank Tracker kan måle på alle søgemaskiner i alle lande, klart anbefalet. Ellers er der webløsninger som Authority SEO, men jeg foretrækker Rank Tracker, det eneste problem er at finde nok danske proxier.
Rank Tracker er absolut anbefalelsesværdigt. Væsentlig mere omfattende end produktet fra Cleverstat.
tak for hjælpen, har prøvet de gratis produkter der blev forslået, pt sznes jeg Rank tracker virker meget overbevisende. Kan ihvertfald se at der er lang vej til side 1.