Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle erfaringer med Rosenstand`s e-universe ?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer.

Jeg sidder og læser lidt på Rosenstand`s http://www.e-universe.dk/ og syntes alt sammen det lyder meget tiltalende, dog syntes jeg at en adgang til et forum om Online Markedsføring virker noget pebberet 1.243,75 Kr for et års adgang.

Jeg er med på at hvis denne adgang kan skabe en meromsætning i min netbutik på 50.000 ja så er det billigt at købe adgang Så vil 9.995 Kr også være billigt. Men så tænker jeg lidt at der er masser af fora omkring SEO og bøger på biblioteket som sikkert også kan give min netbutik en meromsætning på 50.000 Kr om året

Hvorfor er det jeg skal vælge og betale 1.243,75 for adgang til et forum ? Hvad er det som dette forum kan give mig som andre fora (i samme katagori) ikke kan ?

Blev bare lidt nysgerrig, vil bestemt ikke afvise at jeg vil benytte mig at tilbuddet hvis det er pengene værd ?

Håber på lidt forskellige svar.

Hav en rigtig god dag derude Big Smile

Venlig Hilsen

Frank Rasmussen.

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 11:47

Savner nogle input fra nogle der har købt adgang i forumet, der må da være masser herinde på AminoSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12

Frank Rasmussen:
Hvorfor er det jeg skal vælge og betale 1.243,75 for adgang til et forum ? Hvad er det som dette forum kan give mig som andre fora (i samme katagori) ikke kan ?

Det er grundlæggende ikke mig du efterspørger, eftersom jeg ikke købt adgang og aldrig set hvad der skrives derinde. Men jeg tillader mig da lige at komme med et indspark alligevel :)

Det er altså lidt noget pjat at medtage momsen som en udgift - det er en kortvarig påvirkning af din likviditet. Prisen er 995,- for 12 måneder, svarende til under 83 kroner per måned. Med penge er det altid et spørgsmål om prioritering, men jeg vil forvente at de fleste bruger mere end 995,- årligt på ting med væsentlig ringere udbytte.

Det jeg ville forvente at få ud af Rosenstands forum, bog eller andet er at spare tid. Du kan selv sidde og følge med på alle de engelske netværk som du har lyst til, men du skal godt nok frasortere meget skidt, før du får guldkornene. Når du betaler årligt til e-universe, må det være med en forventning om at Rosenstand har gjort dette for sine læsere (og langt grundigere end man selv ville kunne).

Så hvis du er ved at nå det punkt i din virksomhed hvor din tid er en knapfaktor, så tror jeg helt bestemt at e-universe er alle pengene værd. Har du omvendt mere fritid end penge, så kan du godt vælge at holde fast i de gratis informationskilder lidt endnu.

Hvis der fandtes et lignende forum for magento-nørder, så var jeg med stor sandsynlighed tilmeldt allerede. Vi bruger allerede en del penge på rapporter om ehandel, brugeradfærd og tekniske løsninger som giver en viden af langt højere kvalitet end den der er tilgængelig gratis rundt omkring.

Så konceptet tror jeg fuldt ud på - og mon ikke der er én herinde der tør komme med en anbefaling :)

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:39

Artiklerne er mere gennemarbejdede, der bliver delt hemmelige tricks, som aldrig ville blive delt i et offentligt forum.

Derudover er der et forum, hvor både Rosenstand og alle medlemmerne hjælper hinanden. Der bliver delt flittigt ud af både tips og tricks, værktøjer, dokumenter der f.eks. gør seo arbejdet nemmere og så videre. Disse ting ville nok aldrig blive delt i et åbent forum.

Og ja jeg har haft adgang i et år. Jeg har pt. ikke adgang, men det bliver der helt sikkert lavet om på på et tidspunkt. Alle kan lære noget ved at være medlem sådan et sted.

Derudover har du selv indflydelse på hvad du gerne vil vide noget mere om, netop fordi du betaler for det.

Det eneste tidspunkt hvor det ikke er pengene værd er hvis du ikke implementerer de løsninger og ideer du får præsenteret. Smile

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:44

Tommy:
Det er altså lidt noget pjat at medtage momsen som en udgift - det er en kortvarig påvirkning af din likviditet. Prisen er 995,- for 12 måneder

Ja det kan du mene, nu var det blot fordi beløbet var markeret med fed skrift, det var blot derfor, naturligvis kan det trækkes fra i moms.

Men du skal have tak for dine input og tror du har ret i dine synspunkter omkring det at e-universe går mere direkte til sagens kerne i forhold til andre fora, ikke at jeg ved om det forholder sig sådan for jeg er jo heller ikke som dig medlem.

mvh

Frank

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er egentlig meget enkelt. på e-universe, kan du læse indlæg, se videoer, få svar fra SEO eksperter og andre SEO folk - inklusiv Mig, Rosenstand mf. Disse indlæg er rigtig tit indlæg du ikke kan finde andre steder gratis, hvilket vil sige at du i mange tilfælde skal have pungen op af lommen for at få den information der gives på e-universe.dk. Jeg selv har skrevet 2 indlæg på e-universe.dk som jeg aldrig ville give offentligt, da der ligger mange dages arbejde bag, og ikke mindst gode informationer.

Samtidig er der et forum hvorpå du kan skrive dit spørgsmål, og her vil du få direkte svar fra fx Rosenstand, hvis det da er noget han kan svare på. ellers er der som sagt også andre SEO nørder og eksperter på e-universe som kan svare på dit spørgsmål. Så hvad enten det er af teknisk karakter eller mere praktisk karakter, vil du kunne få et svar der inde.

Så kan du selvfølgelig spøge, hvad er forskellen fra det og Amino.dk hvor du også kan stille spørgsmål og få svar. og jo den store forskel ligger i at der på amino er en helt del såkaldte eksperter (no offense ) som har arbejdet med faget i kort tid, og svare også derefter. og hvis ikke der er en ekspert som lige retter dem, vil du som spørger jo tro at det er det rette svar og den rette løsning. og ud over det er der så meget hakken, retten og meget mere at det kan være svært at overskue en tråd... jeg snakkede forleden med en samarbejdspartner, som lige ville finde svar på et spørgsmål, og han tænkte... kim har snakket så meget om amino, så det vil jeg da lige prøve... han fortalte at over 90% af de svar der var kommet i tråden, var enten direkte forkerte, eller bare en snak for en snak for lige at markere sig. Sådan noget ser du ikke på e-universe.dk, for der går man lige til sagen.

Jeg siger ikke at det altid er sådan, men jeg har sågar set folk som har arbejdet inden for SEO i 5 måneder, kalde sig selv for eksperter, hvilket på ingen måde kan lade sig gøre. Det finder du ikke rigtig på e-universe.dk.

de under 1000,- er hurtigt tjent hjem, hvis du følger de råd og vejledninger der er og kommer.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:47

Hvis du gerne vil bruge tiden på alle mulige fora med svingende kvalitet, og det giver dig værdi, så skal du bestemt ikke vælge at blive medlem af e-universe.

Men hvis jeg var shopejer og interesserede mig for SEO og havde tid til at lave det på min egen shop, må jeg sige at jeg synes det er svine billigt at være medlem hos Rosenstand og ville ikke betænke mig et sekund. I stedet for at vurdere hvor meget du kan få andre steder ved at skulle rundt mange forskellige steder, skal du vurdere om ikke du kan tjene mere end hvad det koster at være medlem.

Det svarer til at spørge hvorfor du skulle købe SEO-lex når nu man får gratis råd på Amino. Det er indlysende at på hans forum og i SEO-lex får du viden serveret på et sølvfad fra en der ved hvad han taler om.

Du skal være mere end almindelig teknisk handicappet hvis ikke du kan tjene de 83,- hjem om måneden med den viden du får :)

Så du skal vælge det ud fra at du får korrekte oplysninger serveret på et sølvfad, og du skal vælge det ud fra det kommer til at tjene sig selv hjem igen, hvis du har tiden til at bruge det du lærer.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 12:49

Hej Henrik.

Henrik Andersen:
Derudover er der et forum, hvor både Rosenstand og alle medlemmerne hjælper hinanden. Der bliver delt flittigt ud af både tips og tricks, værktøjer, dokumenter der f.eks. gør seo arbejdet nemmere og så videre. Disse ting ville nok aldrig blive delt i et åbent forum.

Henrik Andersen:
Artiklerne er mere gennemarbejdede, der bliver delt hemmelige tricks, som aldrig ville blive delt i et offentligt forum

Igen der sker også i andre fora at folk deler tips & tricks, måske ikke til de nyeste medlemmer, men det sker da.

Henrik Andersen:
Derudover har du selv indflydelse på hvad du gerne vil vide noget mere om, netop fordi du betaler for det

Kan man ikke have det i andre fora gratis ?

Henrik Andersen:
Det eneste tidspunkt hvor det ikke er pengene værd er hvis du ikke implementerer de løsninger og ideer du får præsenteret

Præcis Smile

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:55

Frank Rasmussen:

Hej Henrik.

Henrik Andersen:

Henrik Andersen:
Artiklerne er mere gennemarbejdede, der bliver delt hemmelige tricks, som aldrig ville blive delt i et offentligt forum

Igen der sker også i andre fora at folk deler tips & tricks, måske ikke til de nyeste medlemmer, men det sker da.

Ja selvfølgelig kan du få viden og hjælp gratis også. F.eks. her på Amino. Men der bliver bare delt mere i et lukket forum. Som Kim er inde på bliver der delt tricks som ALDRIG ville blive delt offentligt.

Frank Rasmussen:

Henrik Andersen:
Derudover har du selv indflydelse på hvad du gerne vil vide noget mere om, netop fordi du betaler for det

Kan man ikke have det i andre fora gratis ?

Måske, men når du betaler for det bliver det med en helt anden forpligtelse og af højere kvalitet og af en kapacitet inden for emnet.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for svaret Thomas.

Hvad med trafik og antal brugere, ér det noget i kan løfte sløret for ?  Er der masser af nye indlæg hver dag ? Jeg regner nok ikke med at der er ligeså mange bruger og trafik som her på Amino Yes

Hvordan er tonen derinde ? Og hvad med Rosenstand himself poster han selv en del derinde ?

Mvh

Frank

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)