Hej Aminoer. Jeg sidder og læser lidt på Rosenstand`s http://www.e-universe.dk/ og syntes alt sammen det lyder meget tiltalende, dog syntes jeg at en adgang til et forum om Online Markedsføring virker noget pebberet 1.243,75 Kr for et års adgang. Jeg er med på at hvis denne adgang kan skabe en meromsætning i min netbutik på 50.000 ja så er det billigt at købe adgang Så vil 9.995 Kr også være billigt. Men så tænker jeg lidt at der er masser af fora omkring SEO og bøger på biblioteket som sikkert også kan give min netbutik en meromsætning på 50.000 Kr om året Hvorfor er det jeg skal vælge og betale 1.243,75 for adgang til et forum ? Hvad er det som dette forum kan give mig som andre fora (i samme katagori) ikke kan ? Blev bare lidt nysgerrig, vil bestemt ikke afvise at jeg vil benytte mig at tilbuddet hvis det er pengene værd ? Håber på lidt forskellige svar. Hav en rigtig god dag derude Venlig Hilsen Frank Rasmussen. |
Savner nogle input fra nogle der har købt adgang i forumet, der må da være masser herinde på Amino