Det var et simpelt spørgsmål om forventet loadtid og ikke en pind med at brokke sig og heller ikke noget om ar jeg søger en super hurtig loadtid til 10 kr.! Jo er irriteret over at en support ikke vil svare på et konkret spørgsmål! Det har intet, at gøre med at, jeg forventer noget mere end det jeg betaler for. Ville jeg brokke mig, havde jeg nok ikke formuleret spørgsmålet som gjort og så ville jeg nok også gå til firmaet i stedet for her på Amino. Hvis jeg ikke kan tillade mig, at bruge Amino til et spørgsmål der inddrager andres erfaringer på et spørgsmål jeg selv ikke kender til - hvad skal jeg så bruge Amino til?
Det er præcis sådanne svar jeg søger og ikke andet :-) |
Tom Jensen:
Det kan jo netop ikke måles og vejes.
De kan ikke se præcis hvor lang tid din kode tager at afvikle i alle givne situationer og de kan ikke forudse hvor meget belastning de 300 andre sider der ligger på dit discountwebhotel laver frem i tiden.
Det er faktisk ret enkelt; På et webhotel til 10 kr. ligger der langt flere hjemmesider end på et webhotel til 99 kr. Når der ligger færre sider og der er mindre belastning, får du bedre performance.
Svaret er også at der ikke er nogen der kan komme med et bud på loadtid da det kommer an på den løsning du lægger på webhotellet, samt belastningen fra de andre sider på webhotellet. Jeg forstår slet ikke hvordan du mener de skal kunne vurdere hvor hurtig din side loader før du ligger på webhotellet og det er testet af. Det er jo ikke sådan at en prestashop altid loader lige hurtigt. Der kan være fejl i koden og plugins der gør løsningen langsommere.
Grunden til de glider af er fordi de ikke kan give noget sikkert svar. Jeg foreslår at du betaler for ordentlig hosting hvis det du søger er en ordentlig hosting.
Beklager mig skarpe tone, det er absolut intet personligt da jeg ikke kender sig. Der er bare lidt for tit at folk køber til discount og forventer luksus, hvilket kan blive lidt trættende.
EDIT: Jeg havde ikke set dit sidste svar for jeg skrev dette. Jeg beklager.