Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg savner penge og mål med livet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeeeeg søger hjælp og råd fra jer. Mit liv er simpelthen gået i står, jeg kan bare ikke videre med ideer og start af forretningen.

Jeg ønsker sælge stofgardiner og købte derfor 10 styk fra kina og satte dem til salg på den blå avis. (styk pris 500)Ingen vil have dem.

Måske er der ik efterspøgesel efter stof gardiner.

Hvad kan man sælge på dba og jræmmermarkeder

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:09

Det lyder squ også dyrt, hvor meget skal jeg betale for at gå ned i IKEA for at købe gardiner som passer til mine vinduer :) ?

Folk kan måske heller ikke lide designet ? Og folk forventer brugte gardiner gennem DBA, de har intet bevis for at disse er nye.

Din forretnings metode virker ikke så god desværre, du har ikke undersøgt marked osv. ? Hvordan kunderne tænker ? Hvad gør de fleste når de skal købe gardiner ? Hvor meget koster dine konkurrenters gardiner ? Hvordan går det med dine konkurrenter ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:16

Letsplay:
Hvad kan man sælge på dba og jræmmermarkeder

Alt der som udgangpunkt er 70% billigere end hvis det skal købes med garanti over en nethandel eller i skal købes i en butik. Du kan helt enkelt ikke basere en god forretning på at købe ting i Kina og sælge dem via DBA - strategien holder ikke desværre. Du har givet "drive", men vælg en anden strategi.

Det er hylevanskeligt, at bare købe ting i Kina og sælge dem videre i Danmark

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 00:30

Letsplay:
Jeeeeg søger hjælp og råd fra jer. Mit liv er simpelthen gået i står, jeg kan bare ikke videre med ideer og start af forretningen.

Jeg undskylder IGEN, IGEN min kontante mening og holdning! Men... Måske du skal bruge din nuværende overskudstid på at finde ud af, om du overhovedet skal have en forretning og være selvstændig! For skal der kun 10 stofgardiner til at slå dig ud af kurs, tror jeg ikke du egner dig til "jobbet"!

Ligeledes tænker jeg Kina og 10 stk. ??? Med transportomkostninger kan jeg godt forstå en så høj pris! Normalt er Kina tiltænkt store mængder, ellers skal man lade være! Det havde været en bedre forretning for dig, at gå i JYSK - købe 10 stk. og så sælge videre til dobbelt pris! Eller det havde du nok fået det samme ud af??

Undersøg markedet, før du går igang - spørg dine nærmeste om de vil købe produktet - og nævn en pris! Siger de nej, er der også stor sandsynlighed for andre gør! 

Op på hesten og stop tuderiet!! Men lær i stedet af dine fejltrin! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36

Det er en joke det her, ikke?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:49

man kan sagtens sælge det vis man har den korrekte pris

viser sælger den blå avis er det tit brugte vare og folk regner tit med biligere der , det regner jeg i hvert fald selv med det er

sæt prisen ned endnu mere måske tabe på det m vis vil sælge igennem blå avis

starte en webshops op markedsføre denne shops med adwords med mere folk har mere tilid til at købe igennem en webshops , det kræver dog en udgift i starten shoppen skal laves og markedsføres men normalt kan man sætte prisen lidt højere i en webshops end vis sælger det på den blå avis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 19:56
Michel Moore:

Det er en joke det her, ikke?

Det var også min første tanke : / men jo mere jeg tænker over det, jo mere bliver jeg i tvivl...

- til vedkommende der startede indlægget: du er desværre nød til at gå tilbage til tegnebrættet med ideen... Det du har gang i nu, kommer der intet godt ud af... : /

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 130
Fra  KS-Marketing Skrevet kl. 17:29

Jeg er enig med de andre... Jeg gik på google, lavede en hurtig søgning, og gik ind på forskellige sider. Jeg faldt blandt andet over Garants side (http://www.garant.nu/p/70-gardiner-solafskaermning - som jeg fremhæver eftersom mine egne gardiner er fra Garant, og som jeg varmt kan anbefale!) samt selvfølgelig IKEA og Jysks side. Hvorfor skulle man vælge at købe det hos dig, fremfor disse forhandlere som alle nærmest kender, og hvor man ved, at man oftest vil få en god kvalitet for pengene? :-)

Fortsat god dag!

Mvh

Kristian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)