Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på Danmarks bedste affiliate site!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Fjern banneret øverst til højre. Medmindre du tjener en masse på det.. Hvilket jeg ikke regner med, at du gør? ;-)

2. En god måde, at få folk til at blive længere på din side er en "Du synes måske også om.." widget i Sidebar'en, eller nederst på siden/indlægget.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 21:29

Tobias Hyldeborg:

2. En god måde, at få folk til at blive længere på din side er en "Du synes måske også om.." widget i Sidebar'en, eller nederst på siden/indlægget.

Hvis jeg selv kunne kode i PHP, så havde jeg sku lavet en del om på designet... designet er købt sådan og hvis der skal laves drastiske ændringer, så skal jeg have fat i et nyt design... 

Men tak for tippet - mig og en makker er fluks i gang med at finde en nyt design, som vi kan tilpasse!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:49

Et par tekniske ting ikke diskuteret;

1) Valg af niche - wow en svær en at hoppe ind i! Totalt mættet marked, som begynder er det nok en af de værste du kunne have valgt.

2) Domænet - .info er teknisk dårligere end .dk når man sigter efter danske kunder. Hvilket kombineret med ovenstående gør det (næsten) umuligt for dig at rangere godt på Google.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 21:51

Kristoffer Broholm:

1) Valg af niche - wow en svær en at hoppe ind i! Totalt mættet marked, som begynder er det nok en af de værste du kunne have valgt.

2) Domænet - .info er teknisk dårligere end .dk når man sigter efter danske kunder. Hvilket kombineret med ovenstående gør det (næsten) umuligt for dig at rangere godt på Google.

Hej Kristoffer

Ja, jeg har fundet ud af at det er et crowded marked, men der hvor der er mennesker er der penge! Stick out tongue

Angående mine pladser på Google, så ligger jeg faktisk pænt godt og får en del besøgene. Ligger f.eks. #2 på "billig iphone" i Danmark
Jeg mangler blot konverteringen 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 11:09

Kevin Ørskov:

Kristoffer Broholm:

Hej Kristoffer

Ja, jeg har fundet ud af at det er et crowded marked, men der hvor der er mennesker er der penge! Stick out tongue

Angående mine pladser på Google, så ligger jeg faktisk pænt godt og får en del besøgene. Ligger f.eks. #2 på "billig iphone" i Danmark
Jeg mangler blot konverteringen 

Der kan man bare se, godt klaret! ;)

Du burde få en klar call to action på forsiden, ligesom den der anden smartphone side som blev smidt i tråden. Udover det kan din konvertering bare være lav, fordi iPhone 5 endnu ikke kan købes officielt og folk måske ikke lige gider ventelister.

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 17:02

Kevin Ørskov:

Tobias Hyldeborg:

Hvis jeg selv kunne kode i PHP, så havde jeg sku lavet en del om på designet... designet er købt sådan og hvis der skal laves drastiske ændringer, så skal jeg have fat i et nyt design... 

Men tak for tippet - mig og en makker er fluks i gang med at finde en nyt design, som vi kan tilpasse!

Tag et kig på plugin'et "Yet Another Related Posts Plugin". Der klarer det fint, uden du skal igang med at kode. ;-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 18:24

Wow... nogen er vist lidt sure på mig... er blevet bombarderet med 1-stjerner på de fleste af mine indlæg.. træls Hmm

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 19:06
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Hej Kevin denne lille tekst streng på din side får dig til at fremstå arrogant 

Disse hjemmesider er kun interesse-projekter og ikke nogle hjemmesider jeg vil tjene store penge på.

Så nyd jeres gratis service! Det er simpel psykologi, og desuden er der en stavefejl/slå fejl på din kreatin side.

Og ehm... Den eneste grund til at din side ranker på billig iphone er domain name advantage som egentlig burde være afsluttet fra Big G's side men faktisk blev pumpet op af pingvin updaten (deraf navnet pingvin fordi pingviner stinker :-) 

Når det så er sagt så pisse fedt at du prøver i en alder af kun 17 år men prøv lige lidt hårdere hvis du ønsker at kunne leve af dine affliate projekter...

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ro på mester.. Giv ham da noget feedback han kan bruge, i stedet for dine sure opstød!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 00:06

Lurks in the dark:

Hej Kevin denne lille tekst streng på din side får dig til at fremstå arrogant 

Disse hjemmesider er kun interesse-projekter og ikke nogle hjemmesider jeg vil tjene store penge på.

Så nyd jeres gratis service! Det er simpel psykologi, og desuden er der en stavefejl/slå fejl på din kreatin side.

Og ehm... Den eneste grund til at din side ranker på billig iphone er domain name advantage som egentlig burde være afsluttet fra Big G's side men faktisk blev pumpet op af pingvin updaten (deraf navnet pingvin fordi pingviner stinker :-) 

Når det så er sagt så pisse fedt at du prøver i en alder af kun 17 år men prøv lige lidt hårdere hvis du ønsker at kunne leve af dine affliate projekter...

Jeg fremhæver ikke mig selv til at være bedre end andre, så der er bestemt ikke noget arrogance over min tekst. Og jeg kender godt til psykologi - studere det trods alt på min linje.

Og Domain Name Advantage giver dig kun en minimal fordel. Det er marginaler vi snakker om. Det jeg tror, som har haft en påvirkning på min ranking, er nok mine 320+ backlinks samt on-site SEO.

Og din hentydning til at jeg skal prøve hårdere, er ret nedladende. Hvem siger jeg ikke gør alt hvad jeg kan? Jeg ved godt at designet skal piftes op - det er dog mine grafiske evner som halter...

Jeg er ikke sur eller noget - jeg finder bare din kommentar nedladende og intet af det kritik, du kommer med, er konstruktivt.
Håber ikke det er samme fremgangsmåde du bruger, når du giver andre folk feedback Stick out tongue 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)