Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på Danmarks bedste affiliate site!

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Okay, vi har så ikke tale om Danmarks bedste affiliate website... det er så også derfor jeg søger lidt feedback på siden Stick out tongue

Siden jeg søger feedback på, er billigiphone.info 

Jeg modtager alt kritik angående hjemmesiden - så længe det er konstruktivt! :)

Denne affiliate side er rent faktisk min første affiliate side. Jeg har andre affiliate sider kørende, men de fleste er ikke en prissammenligningsside som denne.

Jeg startede siden for sjov, for at teste mine evner inden for affiliate marketing, mine evner inden for hjemmesideopbygning og for at teste min viden omkring SEO.
Nu har jeg så opdaget at siden ligger på side et på en del søgeord og ranker faktisk #2 på "billig iphone" - det siger mit SEO program i hvert fald! Stick out tongue

Siden får omkring 50-150 besøgende om dagen og har i sine mange måneder kun skabt 3 salg. Desuden har den en bouncerate på omkring 50% og en gennemsnitlig besøgstid på 50 sekunder :/
Derfor søger jeg feedback på siden og derfor håber jeg også at I flinke aminoer kan hjælpe mig godt på vej!

Som sagt - jeg er åben over for alt kritik, så længe det er kontruktivt  

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 18:27

Jeg synes siden er lidt kedelig, måske kunne du lave sådan 3 bokse, hvor man kan vælge iPhone 4, 4s eller 5?

Smid da nogle billeder og måske noget video af bootup time el.lign op;) 

Tillykke med den flotte placering i Google, har du lavet med SEO og linkbuilding?:)

Venlig Hilsen

Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 18:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Toxvig:

Jeg synes siden er lidt kedelig, måske kunne du lave sådan 3 bokse, hvor man kan vælge iPhone 4, 4s eller 5?

Smid da nogle billeder og måske noget video af bootup time el.lign op;) 

Tillykke med den flotte placering i Google, har du lavet med SEO og linkbuilding?:)

Venlig Hilsen

Kasper

Mange tak for rådene. Det vil jeg lige kigge på senere i aften :)

Og ja, jeg har lavet SEO på siden og en hel del linkbuilding, så det er jo fedt at se resultater! Nu mangler jeg så bare konverteringen Big Smile 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:10

jeg synes der mangler en funktion

jeg søger

Hvor meget plads telefon

hvor mange gb kan den lagre telefon

har den 4g

har den 3g

hvor godt video kamera har din telefon

sådan laver du en liste med måske flere 100 ønsker man kunne have og ved klikke på det man ønsker finder man det billigste abonnent og en telefon  derved er din list bedre end google da den sortere bedre end den søgemaskine gør 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 20:02

Egentlig en super idé, Mikael. Dog synes jeg den vil være ret ubetydelig, da jeg ikke har med mange forskellige modeller af smartphones at gøre. Funktionen kunne være praktisk, hvis jeg sammenlignede priser på flere forskellige smartphones, men nu er synes jo kun bygget over iPhone 4, iPhone 4S og den nye iPhone 5. Da siden er rimelig nichepræget, så regner jeg lidt med at folk nogenlunde kender en iPhone's specs før de køber den. Ellers kan hver iPhone's specs findes i bunden på hver side

Ellers mange tak for rådet Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Siden er tung - der er for meget tekst. Det, du skriver, kan sagtens skrives i skarpere vendinger, så brugerne hurtigt kan finde ud af, hvad de kan bruge hjemmesiden til.

Held og lykke med dit site:-)

Hilsen Rikke
Klart Sprog - finder ind til kernen i dit budskab!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kevin,

Din side ser kedelig/skabelon/amatøragtig ud og mangler nogle grafiske elementer fx et godt logo, noget header grafik, billede af iphone above-the-fold m.m. Desuden er der intet call to action på forsiden/above-the-fold, hvilket gør det svært at finde det man kommer efter - en billig iphone. Der mangler desuden godt indhold og opsætningen af teksten er heller ikke god, fx er der ikke bulletpoints. Den store Facebook boks er unødvendig og kunne udskiftes med reklamer.

Her er en side der er med i AffiliateDM og som fungerer meget bedre grafisk: http://www.ismartphones.dk/

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 20:41

Erik Hamre:

Hej Kevin,

Din side ser kedelig/skabelon/amatøragtig ud og mangler nogle grafiske elementer fx et godt logo, noget header grafik, billede af iphone above-the-fold m.m. Desuden er der intet call to action på forsiden/above-the-fold, hvilket gør det svært at finde det man kommer efter - en billig iphone. Der mangler desuden godt indhold og opsætningen af teksten er heller ikke god, fx er der ikke bulletpoints. Den store Facebook boks er unødvendig og kunne udskiftes med reklamer.

Her er en side der er med i AffiliateDM og som fungerer meget bedre grafisk: http://www.ismartphones.dk/

Tak for din respons

Jeg havde dog også i tankerne om at ændre mit design og cutte noget af teksten ned, men har bare hørt at Google elsker tekst. Så jeg spekulerede lidt over om det ville skade mine placeringer, hvis jeg smed noget af teksten væk og fik smidt et mere overskueligt design op i stedet? 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:47

Du kan sagtens have tekst og samtidig design nedenunder. Se her hvordan BilligVVS.dk har tilbudet øverst og masser af tekst nedenunder. Det vigtigste er at få folk til at klikke dit affiliate link. Husk på at på nettet sker de fleste beslutninger på 2-5 sekunder efter siden loader. Hvis din bruger ikke i løbet af denne tid ved hvad de skal så bliver det oftest et bounce. Så derfor, få smidt prissammenligningen op over folden og så kan du have teksten under. Få noget inspiration fra andre affiliate sider. Gør det meget nemt at træffe en beslutning fx ved at rangordne priserne med grafiske elementer som stjerner eller 1-2-3'ste pladser og lignende.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 21:03
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Erik Hamre:
Du kan sagtens have tekst og samtidig design nedenunder. Se her hvordan BilligVVS.dk har tilbudet øverst og masser af tekst nedenunder. Det vigtigste er at få folk til at klikke dit affiliate link. Husk på at på nettet sker de fleste beslutninger på 2-5 sekunder efter siden loader. Hvis din bruger ikke i løbet af denne tid ved hvad de skal så bliver det oftest et bounce. Så derfor, få smidt prissammenligningen op over folden og så kan du have teksten under. Få noget inspiration fra andre affiliate sider. Gør det meget nemt at træffe en beslutning fx ved at rangordne priserne med grafiske elementer som stjerner eller 1-2-3'ste pladser og lignende.

Super fedt!

Jeg siger mange tak for hjælpen! Der er helt klart noget jeg skal have kigget på :)

Hvis andre også har noget input, så smid det endelig i tråden! 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)