Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god logodesigner

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Fra  Nordisk Fisk Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet et logo til en fiskeforretning, og vil derfor høre Jer Amino'er om i kan anbefale en god logodesigner, i har haft gode erfaringer med?

Fra Greve
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Adelholm Grafik Skrevet kl. 17:52

Hej Jakob.

Jeg er grafiker, og vil da gerne hjælpe dig. Så du er velkommen til at kontakte mig.

Venlig hilsen Heidi

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:59

Hej,

Jeg har i lang tid lavet grafisk design, og jeg vil meget gerne hjælpe dig med det, til en billig pris. Seneste reference: nobackuptrouble.com

Kontakt mig over Amino, eller på mail: kasper@ehandballmanager.com

Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra København
Tilmeldt 17. Apr 12
Indlæg ialt: 73
Fra  Garry.dk | Modetøj online Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej. Jeg arbejder med grafisk design, og vil kunne lave et professionelt logo til dig, til en billig penge. Da det ikke er min fuldtidsbeskæftigelse, kan jeg lave et logo væsentligt billigere end andre. Jeg kan sagtens sende nogle referencer :-)

/ Gabriel K.

www.trades.dk - Køb og salg af varepartier

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 18:29
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:48

Først et par gode råd:

• Ikke for mange farver. Et godt logo skal i princippet fungere ligeså godt i sort som med farver. Det har en betydning, hvis du f.eks. på et tidspunkt skal have lavet specialtryk, f.eks. på lightere, kuglepenne mv. Jeg plejer at anbefale 2 - og max 3 farver.
  • Når du vælger leverandør så vælg en, der laver det som vektoriseret. Der er mange, der mener det er fint nok med Photoshop, men det er det altså ikke godt nok efter min mening, hvis man bare har en smule seriøse intentioner med ens forretning.
    Forskellen er, at med et logo i vektor er, er du fremtidssikret. Dvs. at den kan bruges til ALT. F.eks. hvis du på et tidspunkt også ønsker tryk, banner, kuglepenne etc. etc., så har du vektorfilen.

Dernæst så vil jeg skamløst anbefale mig selv.

Normalt tager jeg kr. 1000,- (ex. moms) for et standardlogo, men Amino´er får 50%.

*Alle de rettelser der skal til for at du bliver HELT tilfreds. Du skal jo forhåbentlig regne med, at skulle kigge på det i mange år, så hellere bruge tiden i første omgang.

* Laves vektoriseret, dvs. det kan bruges til ALT

* Leveres i alle de filformater og størrelser du ønsker

*Sidst, men vel ikke mindst: No cure no pay, hvilket betyder, at skulle jeg mod forventning, ikke kunne levere nogle oplæg, der kan tilfredsstille dig skal du intet betale. Jeg har så brugt nogle timer, men til gengæld har jeg jo så heller ikke været dygtig nok til at fange dine signaler. Så dropper vi det bare, jeg går i skammekrogen og vi er lige gode venner af den grund.

Du kan læse lidt mere HER og se nogle få (ældre) eksempler HER

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 08:48

Hej Jakob

Du kan prøve Lucasprofil.dk, han lavede et flot logo til mig på få timers varsel, og til kun 200 kr. Hvis du går ind på hans side kan du se den(Den røde hest)

Hvis du kontakter ham så sig eventuelt at det er mig der har anbefalet ham.

Mvh Martin

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:39

Jeg vil gerne sende dig et par udkast til et logo, har du nogle specielle farver eller en speciel stil du gerne vil have?

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:46

Hold dig fra Partnerdesign.DK, så er du ihvertfald på rette vej. :-)

Jeg bruger selv Vossdesign og de virker super professionelle og har rigtig gode priser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 12:57

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)