Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal bruge en ung dygtig møde booker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg har startet firmaet New Games Danmark, som sælger spændende aktiviteter til campingpladser, dagcenter, hoteller osv..

Vi har fået en flyvende start, med omtale i campingblade og i medierne, som sommeren 2013 helt store nyhed :) Fedt

Jeg er en ung iværksætter på 21 år, med en masse i bagagen.. jeg har brug for en ung alder 30 og under, til at ringe ud til vores potentiale kunde og booke møder/ indsamle emails adresser..

Så er du dygtig på en telefon, og har erfaring med det?, så vil jeg gerne høre fra dig.

Du vil blive tilknyttet på freelance basis, betaling skal vi nok finde ud af..

Ser frem til at høre fra jer..

Send PB til mig, med lidt info omkring dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 08:54

Hej Nicolas

Hvor kan man finde noget om dit firma henne?

Mvh Martin

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 12:04

En gang i næste uge er vores hjemmeside oppe at køre :), vi har brugt meget krudt på den.. Du kan stikke mig din mail så sender jeg noget information ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:56

okay det får du så :-) martinbss@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 14:08

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:10

Nicolas,

Good day.

Have you considered a proficient call center to tele-market your brand in your target vertical market?

PK Marketing is a private Danish owned and American managed Corporation that is, fivyear strong in Denmark and the Philippines. Our BUSINESS PROCESS OUTSOURCE CENTER offers quality call center and outsourcing services. We are based in Copenhagen and Cebu City, Philippines. Whetherit’s a professional outbound-inbound telemarketing service desk, appointment setting, lead generation, transcribing, magazine sales/winbacks, encoding, various Sales project scopes, charity donation center, or a virtual assistance in any form. Assisting you with tasks such as backend office functions, email filtering, online research and your social media presence, or perhaps inbound customer service reps to handle inquiries from marketing campaigns or customer support needs.

No project is too big nor too small… we will build a business solution for You!!

“ITS OUR PEOPLE THAT MAKE A DIFFERENCE”

We would be quite happy to discuss how we can either save you cost overhead, and or increase revenue at the same time.

Contact information is as follows

PK Marketing Inc, 80 Tres Borces Street,  Mabolo, Cebu, Philippines, 6000. Contact: Max Alire/Manager. Phone: +632 917 633 3377.

www.peterkjaermarketing.dk

Skype name: businesslandlinespkm

Email: max@peterkjaermarketing.dk

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du kan godt få problemer med ligestillingsloven når du vælger at have en aldersgrænse på folk der må søge jobbet.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:24

Michael_N:
Du kan godt få problemer med ligestillingsloven når du vælger at have en aldersgrænse på folk der må søge jobbet.

Helt enig Fatter slet ikke hvor nogen skriver den slags - de kan jo alligevel selv vælge hvem der passer dem i sidste ende.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)