q-skins.dk Søger SEO-ekspert
Hej jeg Hedder Mathias Rask, og driver enkeltmandsvirksomheden q-skins.dk. Jeg har en bachelor inden for Alemn Erhvervsøkonomi ved Aalborg Universitet, i sommers. Jeg beskæftiger mig med, at producere og sælge skins og covers til en lang række Apple produkter, og nu også på vej med skins og covers til Samsung produkter.
Min virksomhed har været online i små 2 måneder. På de to måneder har jeg haft ca. 2000 ifølge Google analytics. Min hjemmeside stats siger dog det nærmere 3500 besøgende. Antal af ordre og kurvoprettelser, vil jeg ikke komme nærmere ind på her, da jeg er af den overbevisning, at man ikke bør fortælle alle og enhver om det er en god forretning eller ej. Min rolle i opbygningen af hjemmesiden, kan jeg fortælle meget mere om, og gør det også gerne til en evt. interesseret SEO ekspert.
Nu kommer jeg så til, det mere langhårede, hvor jeg er ret ny på området nemlig SEO. Jeg har lavet en del researche på emnet, men det er jo som en by i Rusland, med alle de forskellige måder, og meninger om hvad der er korrekt. Jeg ved at det er vigtigt at bruge gæsteindlæg/gæsteblogging, at sende produkter til anmeldelse, og være aktiv på diverse relevante forums. Ydermere har jeg lavet noget konkurrence, og reklame på relevant blogsider med gadgets, opbygget FAQ med relevante søgeord på området er der også. Problemet er at jeg på ingen måde ved, om det er den korrekte måde, at gribe det an på? Yderligere kunne jog godt tænkte mig at lære, hvordan man på bedst mulig måde bruger adwords, og keywordstool, hvordan man opbygger gode metadescriptions, titler, bruger Headingtekst H1, H2 osv. Alt sammen med henblik på at blive bedre rangeret på google. Sidst ville det være rart, med en som kunne være interesseret i at kigge min side igennem, og påpege hvor den kan forbedres.
Jeg har på nuværende tidspunkt også gang i et andet foretagende, rette mod bolig og bilindustrien, med udgangspunkt i folie.
Jeg er meget seriøs, med profit for øje, og ikke mindst arbejdsliderlig. Mine virksomhedsvisioner og missioner er klare. Det står også klart på vores side under rubrikken ” Om os”.
Jeg søger en SEO ekspert, som kunne være interesseret i at indgå et samarbejde, evt. længerevarende. Jeg er meget uklar over, hvad SEO arbejde koster, og er derfor også åben overfor tilbud, på arbejdet. Vigtigst er dog, at det er en person som ved hvad han laver, og er seriøs omkring det. Jeg er på ingen måde ude på at finde gratis arbejdskraft.
Jeg er forholdsvis ny på Amino, og er ikke helt inde i hvordan stemningen er omkring denne typer indlæg. Jeg håber derfor ikke nogle ser det som et dumt spam indlæg, men nærmere som et tilbud, til folk med de efterspurgte kompetencer.
Jeg kan kontaktes på: +45 20144404 |
Hej Mathias,
Super fedt at du går i gang inden for SEO-verdenen, men man må nu også sige at det er rimelig uundværligt, når man ejer en webshop.
For mig virker det en smule som om at du er på udkig efter en gratis arbejdsindsats, for en som er god inden for SEO. Er det bare mig der har misforstået det? For hvis ikke, så bør du sandsynligvis prøve at vinkle situationen en del anderledes.