Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om hjemmesiden - hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg har haft hjemmesiden www.throwin.dk (i den nuværende udformning) siden maj 2011.

Det går rigtig godt med min virksomhed, og jeg har haft et rekord-år med hensyn til antal foredrag og mængden af indkasttræning...

... men jeg synes godt, at siden kunne blive bedre. F.eks. er der nok for meget brødtekst på forsiden...

Jeg vil blive super-glad hvis I kunne komme med lidt feedback Big Smile

De bedste hilsner

Thomas   

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:03

Jeg synes faktisk ikke der er så meget man kan gøre ved din hjemmeside, der er en del tekst på forsiden men det er jo ikke et problem som sådan. Du kunne evt. erstatte teksten med nogle bokse med en grafik og lidt mindre tekst, men som sagt så synes jeg at hjemmesiden fungerer som den er.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:06
Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:26

Problemet er dog ikke i Internet Explorer, så måske er det noget ikke-standard CSS du bruger (jeg har ikke kigget nærmere på det)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 11:37

Siden er ok men lidt gammeldags.
Jeg vil anbefale dig at få en professionel webdesigner til at stramme op på designet.

Fra Haderslev
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Kort Sagt Skrevet kl. 11:54

Fedt lille felt du har - drømmer om at finde så begrænset en niche selv en dag ;)

Hvis jeg skulle ændre små ting på din side - ville jeg stramme op omkring typografierne - og få puttet lidt mere luft ind - så tekst tunge sider ikke virker overfyldte - men giver lyst til at læse.

Grupper de ting, der hører sammen fx. kommer din "breadcrumb" til at flyde sammen med selve indholdet - giv lidt mere luft i det hele taget om selve dit indhold.

Få underoverskrifter til at hænge sammen med den tekst de er overskrift til - derved giver du afstand til det foregående afsnit - giv dem evt. 1-2 px ekstra i størrelsen i forhold til brødtekst.

Brug punktopstillinger for at gøre det mere læsevenligt.

Brug evt. streger til at adskille fx. på en side som reference siden - et alternativ kunne være, at bruge typografien til at hver reference hænger lidt mere sammen som en enhed - men det vil komme, hvis du får dine underoverskrifter til at hænge sammen med teksten de er overskrift for.

Du har rigtig meget relevant indhold på din side. Prøv generelt at tænke på, altid at sætte det, der omhandler dine kunder først på siden - og alt fakta om dig nederst fx. individuel træning - her ville jeg klart tage dine eksempler op først - og så bruge dem som trækplaster - "Kunne du tænke dig at forbedre dit kast med 9 meter på et trænings pas?" … og fortsætte med referencerne og til sidst slutte med det tekniske.

Hov - blev vist lige grebet af din side ;)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 12:09

Jeg synes også at den overordnet set, er fin som den er. Den har et udtryk som matcher rigtig godt med produktet.

Dog ville jeg gøre topmenuen lidt tydeligere, enten ved at ændre baggrundsfarve eller tekstfarve, da man meget hurtigt fokuserer på indholdet (hvilket ikke er en dårlig ting, men man kan godt lidt "glemme" topmenuen, da den falder i med alt det andet tekst.

Fin idé med logoerne på dine udvalgte kunder, MEN billedet er for hårdt komprimeret og lidt utydeligt. Det bør stå knivskarpt. Jeg vil også foreslå dig, at du laver det klikbart, så man kan gå ind på de enkelte kunder, hvor du så kan beskrive den pågældende case, og gerne med en udtalelse fra kunden.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49

det er en super flot hjemmeside  du har fået lavet

jeg bemærket det sidste indlæg på hver side i bloggen kunne man ikke komme ind på læs mere er det i fodnoten køre over http://www.throwin.dk/throwin-news/ der hvor der står  Throw-in på YouTube  og ældre nyheder næste side kan jeg heller ikke gå hen på .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 18:06

Tak for svaret allesammen - tak fordi I har taget tid til at kigge på min side Yes

Jeg vil hurtigt implementere de tekniske ændringer jeg selv kan lave, og så finde ud af en pris på de mere komplicerede.

TAK, TAK, TAK Big Smile

Fra Odense
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 68
Fra  Nicholai Jensen Skrevet kl. 18:45

Jeg synes du har hvad der skal bruges på dit site.

Men grafisk er det ikke kønt at kigge på. Du vil helt klart få en del ud af, at
hyre en professionel webdesigner.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)