|
Uafhængig ejendomsmægler
- 1
Det er bare at hendvende dig til den nærmeste kæde, og så har du en professionel rådgiver der kender marked. Det koster ikke mere at få en mægler til at ordne sagen, frem for en advokat. Men ellers er der jo nogen søgebaser hvor du kan skrive dine krav. Oline.dk lokalebasen.dk Jeg har selv været på jagt efter lokaler i Greve Karlslunde området, i de sidste 7 måneder. Så du skal nok finde det rigtige på et tidspunkt. Det håber jeg da selv på. God jagt |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Hej jeg har også prøvet lolakebasen den er da ok, det er bare ikke muligt at give subjektive ønsker og kæder kan vel kun tilbyde det de har i deres egen kæde - Det er ikke så nemt som man tror og de er gode til at fotografere har været ude til noget som så ok ud, men omgivelserne var nærmest en losseplads. |
Men nu lige lokalebasen, er jo En portal for næsten alle som udlejer. Jeg har også været rundt og se på meget sjovt. Men så får man lidt træning i hvor meget man kan presse udlejer. Jeg er flere steder blevet tilbudt 50% på huslejen det første år. Men der nok ikke andet at gøre end bare blive ved med at lede, så finder vi vel det rette lige pludselig |
BIG Sportspræmier. Når kvalitet og service skal gå op i en højere enhed
Har lige selv benyttet Jeanette Andresen fra Andresen Erhverv - hun fandt en ejendom og fik arrangeret en hurtig overtagelse. Kan på det varmeste anbefale Jeanette Andresen. |
Med venlig hilsen - Karsten Ipsen - CS Logistics | Tel 27834402 | ki@cslogistics.dk |
Hej toogto Du er meget velkommen til at kigge ind via vores livechat eller give mig et kald på 2625 6667, så skal jeg gerne give dig et overblik over markedet og fif til søgning. Mvh Kasper Staal Jørgensen Lokalebasen.dk A/S |
Hej har du et telefonnummer eller lign på Jeanette Andersen |