Nu kunne jeg ikke lige se nogle affiliate links på dit site, men hvad laver de også på en webshop? Du skal da for søren ikke lede folk væk fra din shop :-)
Hvis du skal have "lovlige" affiliate links, skal du sætte en attribut på linksne, som hedder rel="nofollow".
Det er da ikke noget problem, at ranke sider med affiliatelinks højt ?
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Affiliate links på ens side fejler intet, de skal bare være Nofollow, da Google/Vores kære ven Matt Cutts antager dem "måske" for at være købte links, hvilket er i strid mod Googles Retningslinjer.
Så! Affiliate links på dine side fejler intet, bare husk nofollow på dem.
vh Emil
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det med at Google ikke kan lide Affiliate links er vidst lidt for generaliserende. Jeg synes da fx at sider som Pricerunner og Kelkoo ranker meget godt på Google.
hvad nævner kan jeg læse er nofollow links vigtigt , nævner unikt indhold endnu mere vigtigt her om dette er minus eller ej , men tolker dette som der skal arbejdes lidt mere vis gøre dette med Affiliate links om meget eller lidt nævner han ikke
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows