Eftersom jeg af og til får opgaver som programmeringsmæssige er lidt for store til at jeg selv vil kaste mig ud i dem søger jeg en PHP programmør. Det vigtigste er at du kan din PHP, er stabil og engageret. Din geografiske placeringen er mindre væsentlig selvom en Århusiansk programmør selvfølgelig er at foretrække. Du skal bare overholde dine deadlines. Det vil typisk være udvikling af moduler til opensource systemer eller hele cms løsninger til websites, forummer etc. Skriv for at høre mere... Lige pt. har jeg en stor opgave på tegnebrættet og vil derfor gerne havet fat i en så hurtigt som muligt... |
PHP Programmør søges til samarbejde
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
PHP er et af vores helt store kompetence områder og vi har en række aftaler allerede i samme stil som den du foreslår der, udover det har vi to mand som er klar til at springe på en opgave med et par dages varsel. Vi er ofte i Århus da vores servere kører derfra, men vi bor i Skive som ligger cirka 100km væk. Giv evt. et kald på tlf 70 220 627 allerede iaften, vi arbejder indtil klokken 9-10 stykker iaften. / Mikkel |
Vi outsourcer selve programmeringen så prisen er helt i bund, men vi står 100% inde for leveringsdygtighed og kvalitet. Vi opererer fra København. Kontakt mig gerne for mere information. |
[QUOTE]Dato: 02-07-2007 16:42:27 Forfatter:Hörfarter PHP programmør søges til samarbejde Hej Jeg kan hjælpe dig med at få en yderst dygtigt PHP programmør til en fornuftigt løn. www.rent2code.com kontakt undertegnede på 2818 1983. |
Du skal da være velkommen til at kontakte os. (psj@taketwo.dk) Vi lever ikke helt op til den profil du eftersøger, da vi ikke arbejder i open source. Men vi vil da meget gerne indgå i et samarbejde angående de "hele" projekter du ligger inde med. Altså hvor tingene skal laves fra bunden (på basis af vores cms) og ikke hvor der skal bygges videre på eksisterende løsninger. Mvh Peder P.s. Vi er tilfældigvis Århus baserede. |
|
Skriv endelig til mig på nilsm@clickearners.dk hvis i stadig leder efter en kode-gnom :) |
|
Hej Jeg har mange folk siddende i Asien og gode PHP folk. Du kan prøve os af www.rent2code.com - Fuld tilfredshed eller pengene tilbage. Ser frem til at høre fra dig.
Tahir - 28181983. |
Hvis I skulle få brug for en partner i asien hvor prisen pr. mand er væsentlig lavere så venligst kontakt os www.rent2code.com
|
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)