...og den går i alt sin enkelthed ud på: Lav et interview med Zendesk's CEO Mikkel Svane.
Nu er jeg ikke en person som bare udstikker en udfordring, som ikke giver modtager af udfordringen noget igen! Jeg er ikke Amino Plus medlem, men vil blive det hvis et interview med Mikkel Svane kom i stand og blev optaget, for derefter at blive lagt op på Amino TV.
Jeg må formode, at Martin Thorborg er en god købmand og han kan vel se en god handel her? Det er jo ren win-win!
Så Hr. Thorborg - jeg håber du acceptere udfordringen og vi alle får et super spændende interview og Amino får et ekstra Plus medlem.
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Hehe, jeg tror helt sikkert at der vil lægges værdi i et sådan interview - men tror ikke hans købmands gen bliver forfærdet over hvis det ikke kan lade sig gøre, og han derved ikke kan få dig som amino plus.
Det kan dog alligevel stærkt anbefales at være plus - mange gode interviews med række gode serie iværksættere.
Kenn der er jo mange andre personligheder på AminoTV der er mindst lige så spændende som Mikkel Svane, jeg mener hvis ikke du kan finde andre argumenter for at blive plus medlem, ja såååååååå
De skillinger det koster at være medlem har jeg tjent hjem op til flere gang i løbet af måneden, så jeg har faktisk ikke råd til at lade være med at blive PLUS medlem :-)