er det ikke betalt til næste periode kan du med fordel stille dig i vente list på domænet så du får det når det deaktiveres og er frit efter de 3 måneder hvor det har været deaktiveret https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis du mener at have ret til domænet, eller i hvert fald bedre brug, så kan du jo tage det i domæneklagenævnet.
Det kunne godt lyde lidt som en domænehaj eller i hvert fald én som ikke ved hvad han skal bruge domænet til siden der ikke er nogen side på overhovedet. - Jeg synes selv at det er lidt svineri bare at lade domæner stå. Så kan man i det mindste pege dem til noget meningsfuldt.
Men inden I går i krig med at snuppe et domænenavn fra andre, så husk at I kan risikere at blive et meget omtalt emne steder som Computerworld og lignende.
Ofte, så vil det på ingen måde gavne den der forsøger at snuppe et domæne fra andre, medmindre at de krænker ens varemærke (som i øvrigt har eksisteret længere tid end omdiskuterede domæne).
Den der med at registrere et firma, med samme navn som et eksisterende domæne og så forsøge at tage det fra folk - det er bare for lavt i mine øjne. Så er man for uopfindsom og man fortjener turen i mediemøllen.
Ja, jeg synes da også selv det er træls at nogen har været hurtigere, til at få et navn jeg godt kunne tænke mig - men trist for mig, de var hurtigere og det må jeg bare leve med.
Bare lige mine 5 cent - om det der med at tage andre folks ting :)