Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik af børnetøjs shop.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Undskyld Agnete.. Så lige at du under nogle af dine ting netop skriver det med "lavet i de fineste økologiske materialer"... Jeg må have været uheldig da jeg kiggede rundt på din side...

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbrit.


 


1000 tak for alle de gode råd virkelig noget jeg kan bruge


Gavekort det vil jeg arbejde på men kan du fortælle mig hvordan det foregår i ens administrationsystem? Ved at PBS har fået noget nyt med online gavekort..


 


Forretningsbetingelser ligger også lidt dumt gemt og man kommer først til dem når man skal gennemføre et køb da de ligger i indkøbskurven, men vil lavet et link så de er mere tydelige.


 


Kørt betaling har lige fået Dankort og vil vælge flere korttyper når jeg har fået det hele lidt mere op at stå.


 


Jeg vil arbejde på at skrive noget omkring hvad økologisk er og hvilken betydning og forskel det gør.. Og så få ændret lidt i tekst til produkterne..


 


Mange tak for din oplysning angående ciff vil glæde mig til at komme derover.. har kun været derover med Teko på messe og det var ret spændende.


 


Mange tak fordi du ville bruge lidt af din tid på Alma & Jacob


 


Med venlig hilsen


Agnete Justesen



Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Tilmeldt 7. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Agnete

Jeg ville lige spørge hvilken "platform" du bruger....Skal selv igang med at lave webshop, og er blevet lun på dandomain. Men er din webshop, dandomains??
Og har du selv lavet webshoppen??

Iøvrigt meget fin side, med gode oplysninger. Skal bare lidt flere varer på

vh. aeileeng

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aeileeng

 

Jeg bruger Easy Flow og den løsning er jeg rigtig god tilfreds med og super service man får fra dem.

Easy Flow har et samarbejde med nogle der laver design af shop og dem har jeg benyttet mig af, gav omkring 4000kr inkl. moms for det.

Og du har helt ret i jeg skal have nogle flere varer men arbejder på det

 

Med venlig hilsen

Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)