Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom endelig med konstruktiv feedback

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15066
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har foretaget en masse opdateringer, både hvad angår shoppen, men også produkt layout mm. Da højsæsonen for salget af solbriller til især Australien, USA og Japan står for døren, så ville det være mega lækkert med noget hurtigt og brugbart feedback!

Forsiden - Der er rettet til i toppen og bunden, for at gøre det lettere at finde rundt. Hvordan virker det? SE HER

Mærke - Der er ligeledes rettet til, når kunden går ind under et bestemt mærke. Hvordan fungere det? SE HER 

Produktsiden - Selve produktsidens layout er totalt ændret. Hvordan er indtrykket? Noget der kan ændres? SE ET EKSEMPEL HER 

Andre forslag til forbedringer eller ændringer modtages med kyshånd. Så fyr endelig løs Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:27

Er der slet ingen, som har en mening eller forslag til ændringer?

Tilmeldt 10. Sep 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser virkelig prof ud, men det ser lidt dumt ud at dine header-menu items "FAQ & HELP", "LOGIN", "LANGUAGES" og "INDKØBSKURV" ikke er aligned til bunden - de er vertikalt centrerede, hvor jeg nok ville foretrække de var på samme "bund-linje". Men ellers ser det rigtig godt ud 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:40

jeg syens det ser super flot ud, der er bare en ting jeg bemærket på siden Big Smile

billederne produkterne de fylder en hel side skærm kan de ikke gøres mindre og man kan klikke på dem så de bliver større  http://www.customfit.eu/aaska-alana-bracelet-leather-black-p-2817.html derved mindre billeder ville gøre man ser mere af siden hurtigt og produkt beskrivelse varen synes jeg det er bedste måske oveni laver flere billeder til men alle samme ikke er fuld størrelse men kan klikkes på så de bliver større

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:54

Dette må tilhøre kategorien "andre forslag eller ændringer":

Som professionel korrekturlæser mener jeg naturligvis, at I mangler en sådan Wink

Hvis der ikke er plads i budgettet, så husk, at mange ord, som på engelsk skrives i to ord, på dansk er i ét ord. F.eks. designersolbriller. Der er forskel på en rød kælk og en rødkælk ...

Jeg ville bløde de teksttunge passager op med nogle informative overskrifter.

Held og lykke!

Mange hilsener

Lene

www.korrekturkontoret.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:39

David Leonard:

Det ser virkelig prof ud, men det ser lidt dumt ud at dine header-menu items "FAQ & HELP", "LOGIN", "LANGUAGES" og "INDKØBSKURV" ikke er aligned til bunden - de er vertikalt centrerede, hvor jeg nok ville foretrække de var på samme "bund-linje". Men ellers ser det rigtig godt ud 

Det har du fuldstændig ret i... Det er så typisk, at man stirre sig blind, og ingen opdager de små fejl. Den er sendt videre til programmøren, så det kan blive fixet imorgen!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:40

Mikael christiansen:

jeg syens det ser super flot ud, der er bare en ting jeg bemærket på siden Big Smile

billederne produkterne de fylder en hel side skærm kan de ikke gøres mindre og man kan klikke på dem så de bliver større  http://www.customfit.eu/aaska-alana-bracelet-leather-black-p-2817.html derved mindre billeder ville gøre man ser mere af siden hurtigt og produkt beskrivelse varen synes jeg det er bedste måske oveni laver flere billeder til men alle samme ikke er fuld størrelse men kan klikkes på så de bliver større

Det er en fejl, som gælder stort set alle billederne af smykkerne. De er i et helt forkert format. Så det bliver rettet her løbenden over de næste par dage. Men tak fordi du opdagede det. Du er altid skarp, når det gælder tjek af hjemmesider Stick out tongue

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42

Lene Nytoft Laursen:

Som professionel korrekturlæser mener jeg naturligvis, at I mangler en sådan Wink

Hvis der ikke er plads i budgettet, så husk, at mange ord, som på engelsk skrives i to ord, på dansk er i ét ord. F.eks. designersolbriller. Der er forskel på en rød kælk og en rødkælk ...

Jeg ville bløde de teksttunge passager op med nogle informative overskrifter.

Der skulle ik gerne være mange fejl, da der har været 3 forskellige tekstforfattere inde over de danske tekster...

Angående et ord, som f.eks designersolbriller, så er det stavet forkert bevist. Fordi det er sådan, at alle danskere søger efter det. Og det er det ord, som giver ordre. Det er måske ikke grammatisk korrekt, men når kunderne er grammatisk ukorrekte, så er vi også nødtil at være det. Ellers taber vi alle de ordre Smile

Og sådan er der med flere ord på siden, så der er en bagtanke bag fejlene... 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)