Vi har foretaget en masse opdateringer, både hvad angår shoppen, men også produkt layout mm. Da højsæsonen for salget af solbriller til især Australien, USA og Japan står for døren, så ville det være mega lækkert med noget hurtigt og brugbart feedback!
Forsiden - Der er rettet til i toppen og bunden, for at gøre det lettere at finde rundt. Hvordan virker det? SE HER
Mærke - Der er ligeledes rettet til, når kunden går ind under et bestemt mærke. Hvordan fungere det? SE HER
Produktsiden - Selve produktsidens layout er totalt ændret. Hvordan er indtrykket? Noget der kan ændres? SE ET EKSEMPEL HER
Andre forslag til forbedringer eller ændringer modtages med kyshånd. Så fyr endelig løs
Naturlige skønhedsprodukter og argan olie fra Cosmos Co og Cossy
Det ser virkelig prof ud, men det ser lidt dumt ud at dine header-menu items "FAQ & HELP", "LOGIN", "LANGUAGES" og "INDKØBSKURV" ikke er aligned til bunden - de er vertikalt centrerede, hvor jeg nok ville foretrække de var på samme "bund-linje". Men ellers ser det rigtig godt ud
jeg syens det ser super flot ud, der er bare en ting jeg bemærket på siden
billederne produkterne de fylder en hel side skærm kan de ikke gøres mindre og man kan klikke på dem så de bliver større http://www.customfit.eu/aaska-alana-bracelet-leather-black-p-2817.html derved mindre billeder ville gøre man ser mere af siden hurtigt og produkt beskrivelse varen synes jeg det er bedste måske oveni laver flere billeder til men alle samme ikke er fuld størrelse men kan klikkes på så de bliver større
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dette må tilhøre kategorien "andre forslag eller ændringer":
Som professionel korrekturlæser mener jeg naturligvis, at I mangler en sådan
Hvis der ikke er plads i budgettet, så husk, at mange ord, som på engelsk skrives i to ord, på dansk er i ét ord. F.eks. designersolbriller. Der er forskel på en rød kælk og en rødkælk ...
Jeg ville bløde de teksttunge passager op med nogle informative overskrifter.
Det ser virkelig prof ud, men det ser lidt dumt ud at dine header-menu items "FAQ & HELP", "LOGIN", "LANGUAGES" og "INDKØBSKURV" ikke er aligned til bunden - de er vertikalt centrerede, hvor jeg nok ville foretrække de var på samme "bund-linje". Men ellers ser det rigtig godt ud
Det har du fuldstændig ret i... Det er så typisk, at man stirre sig blind, og ingen opdager de små fejl. Den er sendt videre til programmøren, så det kan blive fixet imorgen!
jeg syens det ser super flot ud, der er bare en ting jeg bemærket på siden
billederne produkterne de fylder en hel side skærm kan de ikke gøres mindre og man kan klikke på dem så de bliver større http://www.customfit.eu/aaska-alana-bracelet-leather-black-p-2817.html derved mindre billeder ville gøre man ser mere af siden hurtigt og produkt beskrivelse varen synes jeg det er bedste måske oveni laver flere billeder til men alle samme ikke er fuld størrelse men kan klikkes på så de bliver større
Det er en fejl, som gælder stort set alle billederne af smykkerne. De er i et helt forkert format. Så det bliver rettet her løbenden over de næste par dage. Men tak fordi du opdagede det. Du er altid skarp, når det gælder tjek af hjemmesider
Som professionel korrekturlæser mener jeg naturligvis, at I mangler en sådan
Hvis der ikke er plads i budgettet, så husk, at mange ord, som på engelsk skrives i to ord, på dansk er i ét ord. F.eks. designersolbriller. Der er forskel på en rød kælk og en rødkælk ...
Jeg ville bløde de teksttunge passager op med nogle informative overskrifter.
Der skulle ik gerne være mange fejl, da der har været 3 forskellige tekstforfattere inde over de danske tekster...
Angående et ord, som f.eks designersolbriller, så er det stavet forkert bevist. Fordi det er sådan, at alle danskere søger efter det. Og det er det ord, som giver ordre. Det er måske ikke grammatisk korrekt, men når kunderne er grammatisk ukorrekte, så er vi også nødtil at være det. Ellers taber vi alle de ordre
Og sådan er der med flere ord på siden, så der er en bagtanke bag fejlene...