Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Landsdækkende Synlighed (SEO)?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nørder :) 

Jeg har et spørgsmål og håber på at kunne være parasit på jeres kompetencer.  

Mit spørgsmål er: 

Når man går fra at dække Sjælland til at dække næsten hele Kongeriget -Danmark- hvis nogen skulle være i tvivl pga. siddende dronning :) Skal man gøre sig bestemte hensyn for at få sin side synlig i det ellers mørke Jylland og Fyn?.

Interesse: Storbyer som Århus, silkeborg, vejle, odense, aalborg, svendborg er vigtige byer hvor jeg godt kunne tænke mig www.rudefix.dk er synlig. 

For den nysgerrige: Jeg sælger bilruder og udskifter forruder, bagruder, sideruder og i ny og næ reparerer jeg et stenslag i frontruden. ups. måske er det fedt at vide at det er en mobil autoglas reparation på en eller anden adresse i Danmark :)

Super mange kærlige og venlige Hilsner fra Bilrude manden Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

En typisk løsning er at tilføje undersider til dit website, der omhandler "bilrude skift Århus" og optimerer siden til netop det søgeord eller udtryk, der benyttes mest i den forbindelse.

Her kan du trække på de data du allerede har i google analytics for Sjælland (hvad søges der på, og hvilke søgninger giver konvertering der)

Alternativt kan du lave et site kun til de søgeord og bibeholde dit oprindelige site.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

få skrevet noget om rundt omkring at levere i disse byer og prøve at motivere dem til linke til denne underside der omhandler dette her men også forsiden er ok

vigtigt der er teksten på siden med det du ønsker findes på

det er reelt som normalt man skal forbedre sidens kerne ord så rykker resten af siden også op ad med alle biord på siden

være mere aktive social medier

få en presse meddeles ud i tilbyder i disse byer også nu

videoer omkring i tilbyder disse byer kan også give en del det er jo en super nyhed og videoer ligger tit højt i serp

korrekt en anden side også en mulighed , men husk så skal den også markedsføres , altså lave en flot side med mere der konvenerer til kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået hjælp af Riveronline. Han er super hjælpsom! Du kan prøve at se mere her:

www.riveronline.dk/Webshop-Partner

Håber du kan bruge det - Held og lykke.

mvh Jesper

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

I er bare så super søde og trofaste.. tak for input, det er værdsat det hele :)

Kærlig hilsen Omar 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har talt med riveronline så tak for det :-) er der andre forslag så  suger jeg som en meget meget tør svamp hihi.

Hygge hejsa og god aften

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)