|
Hejsa Nørder :) Jeg har et spørgsmål og håber på at kunne være parasit på jeres kompetencer. Mit spørgsmål er: Når man går fra at dække Sjælland til at dække næsten hele Kongeriget -Danmark- hvis nogen skulle være i tvivl pga. siddende dronning :) Skal man gøre sig bestemte hensyn for at få sin side synlig i det ellers mørke Jylland og Fyn?. Interesse: Storbyer som Århus, silkeborg, vejle, odense, aalborg, svendborg er vigtige byer hvor jeg godt kunne tænke mig www.rudefix.dk er synlig. For den nysgerrige: Jeg sælger bilruder og udskifter forruder, bagruder, sideruder og i ny og næ reparerer jeg et stenslag i frontruden. ups. måske er det fedt at vide at det er en mobil autoglas reparation på en eller anden adresse i Danmark :) Super mange kærlige og venlige Hilsner fra Bilrude manden Omar |
En typisk løsning er at tilføje undersider til dit website, der omhandler "bilrude skift Århus" og optimerer siden til netop det søgeord eller udtryk, der benyttes mest i den forbindelse.
Her kan du trække på de data du allerede har i google analytics for Sjælland (hvad søges der på, og hvilke søgninger giver konvertering der)
Alternativt kan du lave et site kun til de søgeord og bibeholde dit oprindelige site.
Bliv gratis medlem