jeg fatter nada jeg har fået en webshop med en masse varer.
problemet er bare når folk bestiler noget hos mig hvor køber jeg varen henne , hvordan kontakter jeg leverandøren.
i gl dage have man en kode man skulle logge ind med go så bestille varen direkte til mine kunde men nu ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre og hvordankontakter jeg min leverandør, ?
På min webside er det så langt ind på forhånd således at lev automatisk for besked når jeg sælger en vare og sender han det så direkte til kunden eller hvad og hvordan for lev hans penge for det jeg har solgt venligst check min side ud og venligst fortæl mig hvordan det funger på forhånd tak
jeg ville starte med mit eget domæne og bruge et shops system såsom prestashop , det er nemt at arbejde med og let overskueligt med shop cms system prestashop
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Du får nogle produkter i starten som bare skal slettes. Ud over det er mulighederne for at vælge en "færdig" butik hvor du bestiller varerne hos den email / hjemmeside der er tilknyttet den gældene "færdige butik"
Dvs når en kunde bestiller hos dig, bestiller du på deres hjemmeside og de pakker og sender alt for dig.
Hvis dette ikke besvarede dine spørgsmål så skriv en privatbesked til mig.
Ja tak for svar har nu fundet ud af det og har nu fundet mine egne produkter hos super leverandører tak for svar det var bare mig der lige var helt væk. Sorry.