Hermed inviteres du til begivenheden NETVÆRK AALBORG møde 8 - Networkings tema d. 23-10-2012 19:00 til 21:30 Bemærk ny dato i forhold til hvad der tidligere er udmeldt om kommende møder.
Networkings tema Det er spændende at networke og de fleste får noget ud af det så det er også temaet til dette møde. Nu med et twist hvor vi i introduktionsrunden hver især slutter af med at for tælle noget specifikt vi søger for tiden.
Et frit og fælles netværk, hvor god sparring og hygge er i centrum Konceptet er at møde andre virksomhedsejere, spare med dem og se om vi kan bruge hinanden til noget. Det er uformelt, man kommer til de møder man kan komme til og det koster ikke en bondegård at være med. Alle er velkomne, unge og gamle, nørder og ikke nørder, store og små. Alle har noget som andre kan bruge - derfor hvis du tror du ikk e har noget du kan bidrage med, kom alligevel - guldkornene kommer fra de mest uventede sider.
Alle er velkomne, så du må gerne sende invitationen rundt til andre.
Program: 1. Velkomst 2. Præsentation af alle deltagere til NETVÆRK-AALBORG. Slut af med at fortælle noget specifikt du søger for tiden - så vi andre kan forsøge at hjælpe. 3. Networking. Snak med de andre, stil de spørgsmål du ikke stiller hustruen eller den ansatte. 4. Afrunding og snak om næste møde.
Der betales ved deltagelse og der betales kun the/kaffe/frugt/småkager – prisniveau 30 kr.
Det betragtes som en selvfølge at ALLE hjælper med oprydning, da vi har lokalet stillet gratis til rådighed.
Mødet foregår hos NemTilmeld, RTX Businesspark, Strømmen 6, 9400 Nørresundby Følg skiltene ved an komst. Hvis vi bliver mange skal vi være i kantinen.
Vi gør opmærksom på, at følgende datoer er afsat til kommende møder, således at I lettere kan planlægge jeres tid til disse møder fremadrettet: 29/11 kl. 19-21:30. Tilmeldingsfrist er torsdag d. 22/10 kl 23.00
jeg tenker at flydde til danmark og tenker at starte en virksomhed der. Kommer fra norge. er det mulig at være med på et forumsmøde uden at være medlem for å se hvad det er?
Jeg kan desverre ikke nå det men vil gjerne melde meg inn eftero jeg skal til danmark og starte op mitt projekt der og vil gjerne danne meg et netværk. Findes der nogen website.