Hej Amino |
Boring and unprofessional!
Use some money and hire a pro to represent your business!
or go to theme forest and buy a nice theme...
Sorry just being purely honest
Hej Amino |
Boring and unprofessional! Use some money and hire a pro to represent your business! or go to theme forest and buy a nice theme... Sorry just being purely honest |
Efter min mening mangler der en masse grafisk udarbejdelse, samt noget mere indhold på siden. Hvis du kontakter mig på kontakt@helbomedia.dk, så kan jeg komme med et bud. |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Thanks for your answer and your honesty, its appreciated. But since we are a small company, and the main purpose with the homepage is purely reference, we consider it a bad investment to pay someone else to make our homepage. We dont know how to remove "Proudly pwoered by WordPress" - or if its even possible. |
Jeg ville nok ikke sige det så direkte som Phillip. Men der er naturligvis en del at arbejde med. Tror I skal satse på en niche eller fortælle lidt om jeres erfaringsgrundlag. Det er nok lidt for bredt at skrive at vi er altså bare anderledes end de andre som ikke leverer en stabil og tilfredsstillende indsats! Men ønsker jer held og lykke;) |
Hej Steffen, vi går heller ikke efter at markedsføre os online, og har udelukkende i sinde at bruge siden som reference. Hvad synes du vi kunne tilføre til siden for at den blev mere indbydende? |
Tak for feedback, det vil vi helt klart tage med i vores overvejelser. :-) |
Der er et stykke vej endnu.... faktisk et pænt stykke Hvem er det du henvender dig til med denne side - Erhverv eller privat? Du må lave separate budskaber til hver gruppe, og budskaber skal indeholde billeder der skaber en følelse... Kan du fortælle en historie og sætte billeder på? Bileder af din partner og dig ? Kan få testimonials på siden? Du skal fylde meget mere info på - siden virker tynd og tam.. |
Må jeg spørge hvorfor i ikke går efter at markedsføre jer online? -- Mange gange er et simpelt wordpress standard theme bedre for en virksomhed som ønsker at lave hjemmesiden selv, end at bevæge sig ud i themes hvor de ikke formår at udnytte de forskellige funktioner og dermed ender op med en meget rodet side. I er velkommen til at smide mig en mail, hvis i ønsker lidt hjælp til wordpress. Så laver jeg gerne en liste med relevante plugin ol, samt de mest basale råd til at komme godt igang på nettet.
|
Mobilabonnement og aviser - #retrostil