Jeg foretrækker at få en privat besked. .
Men det er desværre for lidt.. Den som overtager har varelager på 10.000 som man får ind og jeg har også brugt en del penge og tid på den.
rigtige flot webshop, og det lyder til der er et godt varelager
jeg tror dog i denne krisetid måske du også skal lade sig gøre med afbetaling på siden , vis vil have 50.000 kr , så måske nemmere at sælge vis kan nøjes nu med 10.000 kr og får x kroner i nogle måneder ind på din konto
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Takker mange gange , det ville jeg også have gjordt hvis vi snakkede om 50.000 webshop.
Men har sat den ned fra 20.000 kr til 15.000 for at hjælpe lidt . Hvis jeg selv havde tiden ville jeg få hjælp af en og få den optimeret med søgeord, fået rigtig dankort betaling ind og få alle vare på lager også bare køre derud af.
Har få konkurrenter og deres site er for gammeldags og folk foretrækker os . Alle orde er kommet ind kun de perioder hvor der har været adwords på . Det over 100 ordre på kort tid hvor den i meget lange perioder ikke har lavet reklame eller haft vare hjemme.
Derfor vil jeg sælge den videre så nogen kan gøre den til succes !! Avancen er jo sindsyg!!!