Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af shop - Design og funktion

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

En kammerat og jeg har startet en webshop der handler med mobiltilbehør til iPhones. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i synes om designet af vores webshop, og om i synes den fremstår brugervenlig?

I kan besøge webshoppen her:
www.motil.dk

Ser frem til at høre fra jer :-) 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:01

få de social ikoner på siden facebook , twitter og google plus derved kan jeg plusse og likes jeres side

frem med produkterne på forsiden så man hurtigt ser det er en webshop og ikke en blogs dette her

udnyt bedre den øverste menu der sagtens være mere og det ville forbedre sidens overskuelighed vis det kom siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 02:49

Den ser da fuldstændig uskadelig ud. Underforstået - kunne i ikke lige så godt sælge støvsugere, eller skrive om de nyeste fryseposer. Der er intet unikt i den shop. Hvis i har lidt statistik på jeres site, så finder i sikkert hurtigt ud af, at jeres kunder holder formentlig maks 20 sekunder.

I er nødt til at se realistisk på sådan et site og tænke lidt over hvem målgruppen er. Rammer i dem? Hvad gør jeg unikke, i forhold til den 3000 andre shops der sælger tilbehør til iPhones?

Personligt finder jeg sitet kedeligt - og jeg tror konverteringsraten også er temmelig kedelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:42
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er ikke meget "glade" farver på.

Nu ligger jeg i sengen og skriver fra sådan en mini-pc og gud forbarme mig dette for toppen samt den grønne bjælke er låst fast så jeg ikke engang kan se et helt produktbillede men jeg skal voldtages til og se på bjælken hvilket er helveds irreterende!!!

Så vil jeg undlade og skrive "den heldige ejer" for jeg føler mig ikke heldig selvom jeg har en iphone, og var det ikke fordi jeg fik det gratis af teleselskabet havde jeg ikke købt den og slet ikke nu når jeg har prøvet den... allerede her har du tabt kunder som føler sig lidt irreteret over skidtet... kunder der måske har smadret bagsiden og er trætte af telefonens konstruktion ikke kunne holde til køkkengulvet og vil købe et cover for at dække der af.

Og lige tilbage til toppe her til sidst.
Skræmmende at varekurven  fylder så meget som den gør iforhold til firmalogo... jeg shopper ikke sindsygt med 137 forskellige produkter, og tror godt jeg kan huske de enkelte ting jeg har klikket ned i den... stod der blot antal og det fanzy gule grafik forsvandt var jeg tilfreds.... 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 06:33

Pæn og overskuelig, er mit første indtryk. Det ser seriøst og troværdigt ud.

Forsiden bør I friske op ved hjælp af nogle gode billeder af jeres bedste produkter.

Jeg er ikke vild med farvevalget. Lidt for kedeligt med den der "teal" farve.

Umiddelbart kan jeg ikke se at jeres design er responsive, eller skalérbart. Det bør det være, da I henvender jer direkte til Iphone-brugere.

Når man har valgt telefonversion, og kommer til at skulle vælge mellem "covers" og andet tilbehør, bør der være billeder til at illustrere disse ting. Billeder gør det bare nemmere at navigere i, og det ser lidt sært ud, at der ikke er nogen billeder dér, når .er er alle andre steder.

Alt i alt en pæn side, som I forholdsvist hurtigt og nemt kan - og bør - pifte lidt op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:59

Hvorfor satser i ikke på iPhone 5?
Ellers vil jeg mene siden mangler noget kød - gør den mere personlig inden for området.

held og lykke.

Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:32

Mit første indtryk af jeres webshop er, at den er meget stilren og virker troværdig. Men desværre så er den nok lidt for "ren".

Jeg synes, at den bliver lidt for hvid og neutral. Jeg kan modsat T. Nielsen faktisk rigtig godt lide den teal farve, der er brugt til topmenuen :-) Men synes også, at topmenuen kunne udnyttes bedre, så brugervenligheden optimeres.

Desuden ville jeg helt klart også sætte nogle produktbilleder på forsiden, så man med det samme kan se, at det er en webshop og blive fristet ;-)

Jeg synes, at I har lavet et pænt og stilrent design, men den trænger til at blive frisket lidt op med nogle flere billeder m.m., så den ikke bliver for "ren" og lidt kedelig.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:55
http://www.motil.dk/shop/iphone-4s/covers.html

http://www.motil.dk/shop/iphone-4/covers.html

Har samme indhold = Duplicate content i Google
Fra København Ø
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 74
Fra  MUUV.DK Skrevet kl. 15:45

# Mikael christensen
Ja, det har du ret i - vi skal også have lagt de sociale ikoner på siden

# Thomas
Ja har helt ret i at vi skal gøre shoppen mere personlig - Det har rigtig mange påpeger, og det kan jeg sagtens se. Dog er du ret langt fra med dit bud om tidsforbruget på hjemmesiden. De besøgende bruger en fin mængde tid på hjemmesiden og ser mange af vores produkter.

Selvfølgelig kan det blive bedre, men baseret på den trafik vi har haft indtil videre, performer shoppen ganske fint :-)

# Jakob Mikkelsen
Arh ok, ja vi havde ikke lige fået taget højde for mini-pc's, og det skal der selvfølgelig, så shoppen fungere på alle enheder. 

Angående "er du den heldige ejer af" har vi ikke i sinde at fjerne det - Vores målgruppe er de personer som er glade for deres telefon og derfor gerne vil købe et cover.

# T-Nielsen
Ja siden er desværre ikke responsive endnu, men det er helt bestemt noget vi skal have arbejdet på.

Og ja, den skal piftes op, men er glad for at du kan lide fundamentet :-)

# Mads
De første iPhone 5 covers er ved at blive testet, og vi åbner forhåbentlig snarrest op for salget på siden :-)

# Smilla
Tak for responses, og er glad for at du kan lide den "teal" farve. Synes selv den fungere rigtig godt, men den kræver jo (som flere har nævnt) at der blive piftet op med lidt andre farver på sitet, for alene, kan den godt fremstå lidt kedelig.

# Ole
Jep, men det er rettet. 

Glen Michaelsen
Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:15

Tror det ville hjælpe rigtig meget med nogle grafiske elementer / billeder til at gøre det mere indbydende og frisk. Vil ikke sige det er kedeligt og at konvertingsraten er elendig, men det ville klart hjælpe brugerne at de blev ledt hen til CTA´erne via grafisk elementer der var fængende. 

I kunne eventuelt lege lidt med at lave en spændende baggrund i stedet for grå, se puma.com som eksempel.

Mvh

Ivan

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)