Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og Facebook profiler

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et spørgsmål vedrørende Facebook profiler og søgemaskineoptimering.

Jeg har en Facebook profil her: http://www.facebook.com/bokseudstyr

Hvis jeg kommenter steder, der tillader Facebook-kommentarer, med min Facebook side - bliver de links indekseret og giver det overhoved noget SEO-mæssigt? Eller er det bare noget java, der ikke bliver læst af Google?

På forhånd tak :)

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du linker til din facebookside, tror jeg bare facebook får værdi = Du får intet... :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, hvis jeg linker til min Facebook side, så får min Facebook side værdi. Men det spørgsmålet gik på var, om det giver noget at kommentere med Facebooks comment plugin? Altså om de links bliver indekseret...

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Calif,

Hvis jeg har forstået dit spørgsmål rigtigt, så er svaret: Det bliver sandsynligvis indekseret, men giver ikke din hjemmeside nogen styrke. Typisk så er links fra Facebook no-follow links :)

Håber at du kan bruge svaret...

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra København
Tilmeldt 18. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Fra  Bokseudstyr.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet. Tak for dit svar. Jeg tror ikke jeg var klar nok i spyttet, da jeg formulerede mit spørgsmål. Det jeg mente var, om det styrkede rankings på min Facebook profil - og altså ikke min webshop :)

Køb boksehandsker til Danmarks billigste priser - Leverandør af bokseudstyr til bokseklubber og private!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Social aktivitet vil give din facebook profil bedre ranking og typisk trækker det også dit site med opad - også selv om det er nofollow på facebook.

Jeg har set sites ranket meget højt, med nærmest eneste indgående links fra en voldsom populær facebook profil.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)