Hej min ven! |
Hej Ebbe,
Vi er ved at udvikle en lille animationsvideo, som forklarer og vejleder bruger(e) om 3webtilbud´s koncept.
Men tak for respons.
Med venlig hilsen
3webtilbud.dk
Charlotte
Hej min ven! |
Hej Ebbe, Vi er ved at udvikle en lille animationsvideo, som forklarer og vejleder bruger(e) om 3webtilbud´s koncept. Men tak for respons. Med venlig hilsen 3webtilbud.dk Charlotte |
Hej Charlotte, Jeg elsker virkelig dit design på websitet, kæft det ser godt ud Mvh, |
Hej Charlotte Et fint initiativ, og et enkelt og nydeligt design.
|
Hej Ebbe, Vi arbejder pt. på en video, så den er lige på trapperne. God weekend, når du kommer så langt. Med venlig hilsen Charlotte |
Hej Rasmus, Takker og bukker :) God weekend, når du kommer så langt. Med venlig hilsen 3webtilbud.dk Charlotte, |
Hold da op, det er et lækkert design og så ser siden overskuelig og "let tilgængelig" ud... |
På udkig efter en ny damprenser ?
Jeg er synes det er lidt mærkeligt, at man skal helt ned i bunden af jeres brugerbetingelser for at se hvad udviklerne skal betale Jer. Det burde I måske skrive under "tilmeld firma" i stedet for at gennem det bag "Jeg acceptere betingelserne. I har sikkert gjort dt af en eller anden grund, men synes stadig det burde være tydeligere. Der ud over synes jeg, at et erstatningskrav på 250.000 kr er lidt grådigt, eller er det bare mig? Men okay, man skal jo sætte beløbet et eller andet sted. Det var lidt skepsis. Der ud over elsker jeg designet og konceptet og er sikker på det bliver en succes :-) Mvh |
Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD
Hej alle, Vi er ved at lave en opsamling og tilretter små-rettelser asap, men tusinde tak for alle de positive tilbagemelding om vores koncept, designet og portalen. Til Daniel: Jeg har lavet en ekstra menu-punkt, således den er synlig hele tiden: http://www.3webtilbud.dk/Ofte-stillede-sporgsmal/brugerbetingelser.html Angående erstatningskrav på 250.000 kr har vi undersøgt forskellige 3tilbud koncept, og det ligger omtrent det prislejde. Det er også for at sikre, at vi får vores formidlingsgebyr og et skræmmebillede til leverandør om, at de ikke skal forsøge at lave en udenomsaftale, for så bliver det dyrt for dem. God søndag, Med venlig hilsen Charlotte 3webtilbud.dk |