Ny webportal - www.3webtilbud.dk
Fra Jacobsen
Tilmeldt 1. Oct 12
Henrik
Skrevet
01-10-2012 kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Vi har pr . d.d. lanceret et en ny portal, hvor vi formidler webopgaver, mellem slutkunde og leverandør . Vi vil blive meget glade, hvis I ville kigge lidt på det, og komme med noget feedbacks. Gerne på godt og ondt.
Vi takker og bukker på forhånd, og ønsker jer en fantastisk dag.
Se mere på www.3webtilbud.dk
Med venlig hilsen
3webtilbud.dk
Charlotte
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej Charlotte,
Her er min dom: :)
Konceptet: Genialt
I er godt nok oppe imod aminos freelancer . Men lad nu det ligge! :)
Design på hjemmeside : Godkendt
Det virker overskueligt og lige til
Bestillingsproces: Godkent
Der var ingen problemer her. Har prøvet det af.
SEO : ikke super
Alt i alt: Held og lykke med det, og godt gået! :)
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra Jacobsen
Tilmeldt 1. Oct 12
Henrik
Skrevet
01-10-2012 kl. 15:24
Svar
Hej Mehmet,
Vores koncept er baseret meget på kvalitetstjek af opgaven og leverandøren , afgrænsning af tilbud (max. 3, 5 og 7 tilbud total)
Men tak for din feedback...:-)
De bedste hilsner
3webtilbud.dk
Charlotte
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
få social del knapper på siden lige som amino .dk så man kan likes og plusse side altså google plus og facebook og twitter på siden .
en nyheds blog på siden ville være super for seo så der løbende kommer nyt indhold på siden
få nogle bruger oprettelse betingelser på siden jeg kunne ikke se nogle det vil styrke sidens troværdighed.
i alt dog er det en flot side i har fået
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
02-10-2012 kl. 03:50
Svar
Virkelig lækkert let og overskueligt design... normalt plejer jeg at hagle folk ned(plejer jeg at tge mig selv i) men har faktisk ikke så meget på den front med hvad der kan forbedres på siden... utroligt nok... men jeg ligger også og snart skal sove. God vind fremover med jeres gode projekt
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
En lille torn... i feltet til kodeord og gentag kodeord på oprettelses-siden har I sat typen til at være tekst. Det skal være password.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
02-10-2012 kl. 07:52
Svar
Jeres design er genialt!!
Let og overskueligt.
Held og lykke herfra :)
Svar
Fra Jacobsen
Tilmeldt 1. Oct 12
Henrik
Skrevet
03-10-2012 kl. 11:22
Svar
Tusind tak for jeres feebacks, og vi mener det har været meget brugbart. Tilmeld jer gerne vores portal, da step. 1 er at få tilknyttet de leverandører vi har behov for. Når vi har opnået en vis volumen, lancere vi en marketingkampagne, for at generere opgaver til de tilknyttede leverandører.
Igen tak for hjælpen, og forsat god dag.
Med venlig hilsen
3webtilbud.dk
Charlotte
Svar
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej Charlotte,
Jeg har noget du måske kan arbejde lidt med? :)
Kiggede lige lidt på din fine site igen. Denne gang ikke fra en computer, men fra min telefon.
Det er ikke en hvilken som helst telefon! :) En kæmpe galaxy note , med en mega skærm...
- Og på den er der altså problemer...
Objekter der floater på en underlig måde - her mener jeg især "tilbage til top" knappen. Men det er ikke det eneste :$
Også er farverne en smule utydelige? :)
- Kan være at du kan bruge det?
Svar
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra Jacobsen
Tilmeldt 1. Oct 12
Henrik
Skrevet
03-10-2012 kl. 15:05
Svar
Hej Mehmet,
Tak for din respons, jeg siger det videre til programmøren .
Forsat god dag.
Med venlig hilsen
3webtilbud.dk Charlotte
Svar