Takker! du velkommen :) Er det van eller en sedan?
|
Sedan, så den er ikke så stor ;)
Takker! du velkommen :) Er det van eller en sedan?
|
Sedan, så den er ikke så stor ;) |
Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk
Det er en medium! :)
|
Jeg er født nysgerrig. Hvordan gik starten? Klart jeg kommer forbi, når jeg en dag kommer forbi Aalborg. |
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Hej, Gælder tilbuddet om en grundig og nænsom rens/vask stadig på torsdag? Hvor lang tid skal man regne med, at vasken tager, og skal man regne med at skulle holde i kø? :) Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Det har ikke gået helt som forventet, måske, grunden det dårlige vejer, men vi klager ikke :) og kunderen er meget tilfredse! du velkommen :) |
Det lyder godt. :-) Har nogle fælge, der kunne trænge til en grundig rensning. Hvordan ser man, hvilken størrelse ens bil er i jeres oversigt? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Hej John, det er vores faste priser :) ca. 30 minutter ind og ude bestil tid, så du sikker på du spriger køen, men ellers kigger du bare forbi uden tidsbestilling :) VH |
Jeg vil lige melde tilbage med min oplevelse af besøget hos Ålborg Steam Car Wash, som jeg besøgte i går. Jeg var i Aalborg i forbindelse med kundebesøg, og havde aftalt tid til at få vasket bilen. Det er meget imponerende, så ren de kan gøre en bil med dampvask. De er virkeligt dygtige. Det er længe siden, at min bil har været så ren. Fælgene blev skinnende rene, selv om de forinden var virkeligt meget beskidte. Her er et bevis på, at de kan deres kram: De tilbyder også maskinepolering af bilen, så det må jeg få bestilt tid til, næste gang jeg besøger Aalborg. Det var en rigtig god oplevelse af besøge dem i Ålborg Steam Car Wash, og jeg kan varmt anbefale dem. Dbh. John |
Find mig på LinkedIn
Det ser rigtigt godt ud, det er synd der er så langt til Aalborg - men jeg kigger bestemt forbi når jeg er i den del af landet :) |