har lavet min side den har virket hele dagen men der er begyndt og sige PHP has encountered an Access Violation at 01C6ADC9 plz hjælp |
Link til din side?
Du må jo vide hvad du har lavet om, siden denne fejl pludselig opstår?
Link til din side? |
Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside? - https://prestawise.dk
Lyder som om du har glemt at oprette din mysql database på serveren ? |
Lyder ikke sandsynligt, når shoppen har virket;-) Måske dyre lærepenge, hvis du skal starte forfra, men læs mit indlæg om hvordan du kan oprette en testshop, så du ikke ødelægger din shop, mens du prøver ting af. |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
Kan også være din server der er noget galt med. Er den optimeret til Presta, eller har de netop opdateret den? Jeg lavede engang en test-shop i Presta på en one.com server - og opdaget først kort før den var helt færdigt, at deres servere ikke kunne håndtere det. Alt virkede pånær det at sende emails ud. Men at bruge one.com til business er jo også lidt at fejl i sig selv :) |
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
til og starte med kunne den heller ikke finde det der mysql og hvordan får jeg så sat det til ? :D |
Tilbage til: Hvad har du ændret fra det virkede til det holdt op med at virke? Det er dér, du skal fejlsøge. |
Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet
da jeg instalerede det sagde den at den ikke kunne mysql men tror bare jeg legede lidt med det for sjov også virkede det ikke rigtig mere så er lidt lost :/ |