Hej Amino folk Jeg overvejer at lave en blog side med lidt ekstra tilbehør fx det knap så originale compare prices osv. Men jeg har ingen erfaring med at lave hjemmesider så ville derfor hører jer derude som har forstand på dette. Hvad sådan noget ca. ville kunne koste mig at få andre til at lave. Hjemmesiden skal først og fremmest være noget som for mig er nemt at redigere og rette til efterfølgende med flere menuer osv.
Skal indeholde
Blog system med mulighed for at skrive kommentar Compare prices system som automatisk opdatere priserne Søgemaskine over hjemmesidens egne nyheder. Skrive artikler med muligt tag funktion så artiklen automatisk ryger i den givne ''tag'' mappe hvis i forstår? med mulighed for at skrive kommentar Debat forum med login system
Med søsgemaskine over hjemmesiden menes der at jeg fx søger på ''samsung galaxy'' finder den artikler/nyheder som JEG har skrevet hvor at ordene ''samsung galaxzy'' indgår, altså ikke på worldwideweb. Men tak for hjælpen jeg vil kigge på det men er da glad for du siger at hvis det var ville det ikke blive så dyrt.
Hvad skal jeg så egentlig bruge for at kunne benytte mig af wordpress har et domæne hos one.com og har nu hentet wordpress, men jeg mangler vel et eller andet hp-program?
Hvis du søger på youtube, er der en helt masse videoer omkring opsætning af blog osv i Wordpress. De har nogle guides hvor du lære det du lige skal bruge indtil videre. Der er videoer hvor du kan se hvordan du får og bruger wordpress. Det er nu meget enkelt ;-)!
Jeg ville kontakte www.spreadsite.dk og høre, hvad de kunne tilbyde. De er i hvert fald billige.
Har du nogen relation til spreadsite? Det er 3. korte indlæg på få dage du anbefaler dem. Det er naturligvis fedt hvis du har haft en god oplevelse hos dem, men har du relation til dem så vil det være godt at komme ud af busken.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....