Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken live chat bruger du?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Hvilken live chat bruger I? Og hvorfor?

Har live chat givet jer mere salg, eller bedre kundeloyalitet?

For mit vedkommende giver live chat en ekstra troværdighed, og hjælper til et langt hurtigere salg end hvis det foregår over e-mail. Live chat er lidt som en elektronisk telefon, hvor folk med det samme kan komme i kontakt med virksomheden.

Hvilken live chat løsning bruger i?

Hvilken live chat løsning bruger I, og hvorfor? Giver live chat jer mere salg, eller bedre kundeloyalitet?

  • cSupport (12,5%)
  • Zopim (87,5%)
  • Olark (0%)
  • LiveChatInc (0%)
  • LiveZilla (0%)
  • Andet (0%)
  • Totalt antal stemmer: 8
Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Zopim med største fornøjelse.. Livechat for mig giver mange flere konverteringer, samt at folk er overrasket over service niveauet. 

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) bruger også zopim og kunderne bruger dette og hvis jeg er offline vælger kunderne dette til at sende beskeder fremfor at sende en mail
Mvh
Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er helt enig i at service niveauet virker super højt med live chat, og jeg bruger også flittigt live chat de steder hvor jeg skal købe noget for en hurtig afklaring. Det gør da at jeg ikke skal tænke mig om to gange!

I bruger begge Zopim's gratis version, eller betaler I?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har investeret i basic pga. det giver mig mulighed for at gemme livechatten når jeg er offline.. Da jeg mener at det giver et dårlig signal til kunden..

Ellers har jeg købt basic fordi det giver mig mulighed for at indpasse livechatten med farver osv. til min shop.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Skal ikke være nogen hemmelighed at jeg selv er leverandør af live chat produkt, og derfor tager temperaturen herinde for hvad for en type live chat aminoer vælger, hvorfor, og hvad det faktisk giver dem som selvstændig. Glæder mig til at høre fra flere personer!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Bruger cSupport, og jeg syntes det er et godt alternativ til Zopim f.eks. grunden til jeg egentligt startede med der var - at jeg fik 6 måneder til 47$ for premium plan.

Jeg har haft et par kunder der har kontaktet mig hos det, hvis de har haft nogle spørgsmål.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)